پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بسترن B30_فاو_بهمن خودرو

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

در نمایشگاه خودرو مشهد گروه بهمن علاوه بر نمایش خودروهای شناخته شده خود از محصول جدید خود یعنی FAW B30 رونمایی کرد. گروه خودروسازی بهمن در مشهد با دست پر آمد. سالن انوری میزبان خیل عظیمی از بازدید کنندگانی بود که محصولات متنوع این خودروساز را مورد بررسی قرار می دادند. از مزدا3 نیو و […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

در نمایشگاه خودرو مشهد گروه بهمن علاوه بر نمایش خودروهای شناخته شده خود از محصول جدید خود یعنی FAW B30 رونمایی کرد.

گروه خودروسازی بهمن در مشهد با دست پر آمد. سالن انوری میزبان خیل عظیمی از بازدید کنندگانی بود که محصولات متنوع این خودروساز را مورد بررسی قرار می دادند. از مزدا3 نیو و FAW B30 که به تازگی رونمایی شد تا انواع خودروهای سنگین و کامیونت ها در این سالن به نمایش در آمده بودند.

FAW B30 یک سدان جدید است که حالا گروه بهمن قرار است آن را با کیفیت بالا مونتاژ کند و قیمت آن 58 میلیون و 367 هزار تومان عنوان شده است.

گروه بهمن_قبل از رونمایی_فاو B30

مدیر فنی گروه بهمن_رونمایی از فاو B30

B30، محصول جدید گروه خودروسازی بهمن را بیشتر بشناسیم

این سدان جمع‌وجور بر پایه پلت‌فرم فولکس‌واگن (BORA) شکل گرفته و جالب است بدانید این پلت‌فرم در ساخت سدان محبوب فولکس‌واگن یعنی جتا نیز مورد استفاده قرار گرفته و این مورد خود بر توانمندی این خودرو صحه می‌گذارد. این خودرو سدان از یک پیشرانه 1.6 لیتری برخوردار است که سقف توان‌اش به 107 اسب‌بخار و گشتاورش به 155 نیوتن‌متر می‌رسد. در این پیشرانه به‌جای تسمه‌تایم از زنجیر موتور استفاده شده که باعث کاهش صدای موتور و استهلاک می‌شود و دیگر لازم نیست این قطعه مصرفی را هر چند هزار کیلومتر یک‌بار تعویض کنید. اما گیرباکسB30  با آسا مشترک است و همان 6 سرعته اتوماتیک ساخته ایسین ژاپن با کد F21 با پیشرانه سری 4GB فاو جفت می‌شود. البته این گیرباکس نسبت به قبل تغییراتی کرده و به‌روزتر از گیرباکس آسا شده که در نهایت باعث عملکرد سریع‌تر و کاهش 17 میلی‌ثانیه‌ای زمان تعویض دنده شده است.

بسترن B30_فاو_بهمن خودرو_نمای بالا

FAW B30

B30 در سخت‌ترین شرایط و میلیون‌ها کیلومتر مورد بررسی قرارگرفته و امتحان خود را پس داده. این سدان کیفی با قیمتی کم‌تر از آسا در بازار کشور عرضه خواهدشد و در صورت قیمت‌گذاری منطقی می‌تواند موقعیت مناسبی در مقابل رقبای هم‌کلاس‌اش داشته باشد.

امکانات:
مجهز به نمایشگر 7 اینچی همراه با دوربین دنده عقب و راهنمای پارک-سنسور پارك-سانروف  برقی-سیستم بلوتوث با قابلیت برقراری ارتباط تلفنی ؛ ورودی AUX-ریموت کنترل مجهز به بازکن صندوق عقب-سيستم صوتيMP با ورودي USB و با قابليت كنترل از روي فرمان-سیستم خودکار قفل کن درب ها هنگام حرکت-چراغ رانندگی در روز ( Day Light ) آينه جانبی برقی دارای گرمکن به همراه چراغ راهنما-سیستم باز شدن اتوماتیک درب ها بعد از وقوع تصادف-TCS سیستم کنترل کشش-HHC   سیستم کنترل حرکت در سربالایی-BA سیستم نیروی کمکی ترمز-EBDABS ESC کنترل پایداری الکترونیکی

نکات مثبت:
طراحی جذاب نسبت به رقبا
کیفیت ساخت مناسب
خدمات پس از فروش خوب
کابین جادار
گیرباکس دقیق
قابلیت های فنی قابل قبول

بیشتر بخوانید:

B30 تازه وارد بازار سدان های چینی

کاپرا ۲، برداشتی جدید از پیکاپ محبوب گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی