پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۱۳) / حضور جهان نوین آریا با ۲ مدل نیسان

شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش نیسان در ایران، با ۲ شاسی بلند خود یعنی جوک و ایکس تریل در این دوره نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است. به گزارش خبرنگار جوان خودرو – نیسان ایکس تریل به عنوان شاسی بلندی متوسط و نیسان جوک به عنوان شاسی بلندی کامپکت، ۲ محصولی هستند […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش نیسان در ایران، با ۲ شاسی بلند خود یعنی جوک و ایکس تریل در این دوره نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو – نیسان ایکس تریل به عنوان شاسی بلندی متوسط و نیسان جوک به عنوان شاسی بلندی کامپکت، ۲ محصولی هستند که این روزها توجه خریداران در بازار خودروهای شاسی بلند را به خود جلب کرده‌اند.

همچنین جهان نوین آریا با شرایط فروش متنوع و موارد جذاب دیگری مثل تحویل ناب و سر وقت محصولات نیسان در ایران، خریداران را بیش از پیش به خود علاقه‌مند کرده و حالا بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با این ۲ شاسی بلند به روز ژاپنی آشنا شوند.

۲ نمونه از ۳ تیپ نیسان جوک در ایران در نمایشگاه خودرو مشهد میزبان بازدیدکنندگان هستند. که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به جوک اسپرت با تزیینات متفاوت بدنه و کابین و پیشرانه پر قدرت توربوشارژ اشاره کرد.

در سوی دیگر، ایکس تریل به عنوان شاسی بلند خانوداگی نیسان و گزینه‌ای در بازار متنوع شاسی بلندهای متوسط حضور دارد. چیدمان غرفه جهان نوین آریا به شکلی است که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی دور خودروها چرخید و آن‌ها را بازدید کنند.

نیسان ایکس تریل رقیبی سرسخت برای قدبلندها

اعلام نتایج مالی اولین دوره سه ماهه 2017 نیسان

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (11) / آرین موتور و تخفیف ویژه 1 درصدی

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (10) / مدیران خودرو با دو محصول جدید

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (6) / پارس خودرو از قیمت برلیانس C3 رونمایی کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (4) / گستره محصولات سایپا از چین تا اروپا

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی