پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات یدکی خودرو-ایساکو

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

در سالهای اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل و با کیفیت پایین و در بسته بندی های تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان بسیار سخت و گاها غیر ممکن شده، این در حالی است که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

در سالهای اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل و با کیفیت پایین و در بسته بندی های تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان بسیار سخت و گاها غیر ممکن شده، این در حالی است که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد. در همین راستا، شرکت ایساکو برای مقابله با چنین پدیده‌ای و به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی چند سالی است که «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده است.

هر چند در سالهای گذشته، قطعات تقلبی با بسته بندی های مخصوص به خود در بازار عرضه شده است، اما در سال‌های اخیر، بسیاری از قطعات تقلبی به کشور وارد و همزمان با چاپ جعبه‌های تقلبی تحت عنوان قطعه اصلی، بسته‌بندی و به قیمت قطعه اصلی به مشتری عرضه می شود.

شرکت ایساکو برای مقابله با چنین پدیده‌ای و به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی چند سالی است که «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده تا علاوه بر اطمینان خاطر از اصالت قطعات خود، از هرگونه جعل و تقلب و آسیب های احتمالی به مصرف کنندگان و خودروها جلوگیری کند.

در طرح اصالت قطعه که به منظور جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی اجرایی شده، مصرف‌کنندگان می‌توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره 300031 پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

سامانه پیامکی اصل بخرید ایساکو

شرکت ایساکو همچنین به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است. در این طرح که با هدف ارتباط دو سویه با مشتریان محصولات ایران خودرو صورت گرفته، خریداران قطعات یدکی به راحتی می توانند از اصالت کالا و قطعه خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

در این اقدام که برای اولین بار در صنعت خودرو کشور صورت گرفته، دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، كد یا شرح قطعه مورد نظر در اپلیکیشن همراه ایساکو، به لیست و قیمت قطعات دسترسی یابند.

بی‌تردید اجرای این طرح‌ها توسط شرکت ایساکو در چند سال اخیر ضمن افزایش ضریب اعتماد و اطمینان مشتریان به شرکت ایساکو،کمک موثری به مشتریان محصولات ایران خودرو در راستای شناسایی قطعات اصلی بوده است.

حال در شرایطی که همچنان شاهد عرضه گسترده قطعات یدکی تقلبی، به عنوان معظلی جدی در کشور هستیم، بی شک خرید قطعات یدکی از نمایندگی و فروشگاه‌های مجاز ایساکو و استفاده از سامانه پیامکی اصالت قطعه و نصب سیستم موبایل اپلیکیشن ایساکو ضمن اطمینان 100 درصدی مشتریان از اصالت قطعه، گامی مهم در جلوگیری از عرضه و فروش قطعات تقلبی در بازار خواهد بود.

چگونه ایساکو عنوان بهترین خدمات پس از فروش خودرو را از آن خود کرد؟

رتبه نخست خدمات پس از فروش ایران خودرو برای هشتمین سال متوالی

نشست مشترک قطعه سازان اسپانیایی با قطعه سازان زنجيره تامين ایران خودرو

کاهش شکایت مشتریان حاصل نوآوری در ارائه خدمات ایران خودرو

دوره آموزشی پژو های جدید ایران خودرو برای مدیران ایساکو

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

فراخوان ایران خودرو برای هایما S7 توربوشارژ

جلسه مدیران ارشد شرکت پژو-سیتروئن (PSA)، ایکاپ و ایساکو برگزار شد

نظارت بر خدمات‌رسانی ایساکو در نقطه صفر مرزی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی