پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی بوس های فرسوده

اتمام نوسازی مینی بوس های فرسوده در تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت به پایان رسیده است. به نقل از مهر، پیمان سنندجی با اشاره به آخرین اقدامات درخصوص طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت گفت: تاکنون بالغ بر 695 دستگاه تاکسی جایگزین مینی بوس های فرسوده شده است و مابقی نیز تا پایان نیمه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت به پایان رسیده است.

به نقل از مهر، پیمان سنندجی با اشاره به آخرین اقدامات درخصوص طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت گفت: تاکنون بالغ بر 695 دستگاه تاکسی جایگزین مینی بوس های فرسوده شده است و مابقی نیز تا پایان نیمه نخست سال جاری تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در شهر تهران بیش از هزار دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بالای 25 تا 30 سال وجود دارد، گفت: برابر اعلام قبلی که درخصوص نوسازی مینی بوس های فرسوده صورت گرفت، 700 مالک مینی بوس فرسوده در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا امروز 695 دستگاه مینی بوس نوسازی شده اند.

سنندجی با بیان اینکه طرح نوسازی سال92 به دلیل عدم حمایت دولت معطل ماند، گفت: در سال 92 تنها 125 دستگاه مینی بوس نوسازی شدند. این در حالیست که در سال95 براساس مصوبه جدید شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری وارد میدان شد و قرار شد20 میلیون تومان بلاعوض پرداخت کند و 10 تا 11میلیون نیز از محل اسقاط خودروها به مالکان پرداخت شود. به طوری که تاکسی به قیمت 33 میلیون تومان به مالکان مینی بوس واگذار شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سه نوع تاکسی پژو 405، سمند ef7  و ون، با مینی بوس های فرسوده جایگزین شده است.

سنندجی در پایان تاکید کرد: 200دستگاه مینی بوس دیگر نیز طی سال جاری و سال آینده به سن فرسودگی می رسند که روند نوسازی فوق برای این خودروها نیز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی