پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Marken_BMW_Group_Range_ب ام و _رولزرویس و مینی

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

ب ام و که مالک برند رولزرویس و مینی نیز هست اعلام کرده است تا سال 2025 حدود 25 مدل خودروی برقی و هیبرید خواهیم داشت. به نظر میرسد وجود تسلا دید تمام دنیا به این نوع خودروها را تغییر داده است. ب ام و که مدل الکتریکی i3 را در سال 2013 عرضه کرد […]

سهیل زنگنه
جمعه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۶

ب ام و که مالک برند رولزرویس و مینی نیز هست اعلام کرده است تا سال 2025 حدود 25 مدل خودروی برقی و هیبرید خواهیم داشت. به نظر میرسد وجود تسلا دید تمام دنیا به این نوع خودروها را تغییر داده است.

ب ام و که مدل الکتریکی i3 را در سال 2013 عرضه کرد اعلام کرد که در حال آماده سازی کارخانه های خود برای تولید انبوه انواع خودروهای الکتریکی در صورت افزایش تقاضا برای خودروهای باتری دار است.

هرالد کروگر مدیرعامل ب ام و در جمع خبرنگاران در مونیخ گفت: تا سال 2025 ما 25 مدل مختلف خودروی الکتریکی عرضه خواهیم کرد که 12 مورد آنها کاملا الکتریکی خواهند بود.

وی افزود: خودروهای الکتریکی توان طی مسیر تا 700 کیلومتر را با یک بار شارژ خواهند داشت.

مدیرعامل ب ام و خاطرنشان کرد: نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در روزهای آینده آغاز به کار می‌کند برای رونمایی از مدل جدید الکتریکی چهار درب ب ام و که بین خودروی شهری i3 و مدل اسپرت i8 قرار می گیرد استفاده خواهد شد.

کروگر خاطرنشان کرد: ما سهم مدل های الکتریکی در تمام برندهای خود را افزایش خواهیم داد و این شامل برند رولزرویس و خودروهای سری M ب ام و نیز می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی