پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پراید

توقف یکی از خطوط تولید پراید در سایپا

توقف یکی از خطوط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می شود و همچنین پیش از این خط تولید پراید 111 در سایپا کاشان به دلیل تولید خودروهای جدید فی مابین سایپا و سیتروئن متوقف شده بوده و اعلام شده است. به منظور استقرار خطوط تولید محصولات جدید در شرکت سایپا […]

امیر
دوشنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

توقف یکی از خطوط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می شود و همچنین پیش از این خط تولید پراید 111 در سایپا کاشان به دلیل تولید خودروهای جدید فی مابین سایپا و سیتروئن متوقف شده بوده و اعلام شده است.

به منظور استقرار خطوط تولید محصولات جدید در شرکت سایپا سیتروئن، گروه سایپا خط تولید پراید 111 که پیش از این در سایت کاشان قرار داشته متوقف کرده است.

به گزارش سایپانیوز، خط تولید متوقف شده یکی از خطوط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا بوده و این گروه خودروساز اقدام به متوقف نمودن اولین خط تولید پراید نموده است ولیکن سایر خطوط تولید کارخانجات سایپا در حال تولید خودرو پراید می باشدکه طی برنامه زمان بندی این خطوط تولید با سایر محصولات جدید جایگزین خواهد شد .
گفتنی است در راستای سیاست های دولت مبنی بر اعمال مقررات جدید در صنعت خودرو، گروه خودروسازی سایپا پیش از این آمادگی خود را برای خروج خانواده پراید از چرخه تولید محصولات اعلام کرده بود و خبر ” پایان تولید پراید 111 در سایپا سیتروئن” به منظور آغاز استقرار خطوط تولید محصولات جدید شرکت سایپا سیتروئن انتشار یافت.

سرنوشت پراید در انتظار موتورسیکلت‌ های 125 سی‌سی؟

پراید از ناوگان سرویس مدارس هم حذف می شود

پایان تولید پراید 111 در سایپا سیتروئن

مقابله با بازار سیاه در آخرین طرح فروش پراید

طرح فروش پایانی محصولات پراید (شهریور 96)

خداحافظی پراید با چرخه تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی