پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سفر به ژاپن

برای سفر به ژاپن فقط 10 روز فرصت مانده است

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، از فرصت 10 روزه ی خریداران خودرو میتسوبیشی، جهت شرکت در قرعه کشی سفر به ژاپن خبر داد. شرکت آرین موتور در راستای تکریم مشتریان و همزمان با جشن 100 سالگی میتسوبیشی، به 3 نفر از خریدارانی که تا پایان شهریور ماه، محصولات این […]

امیر
چهارشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، از فرصت 10 روزه ی خریداران خودرو میتسوبیشی، جهت شرکت در قرعه کشی سفر به ژاپن خبر داد.

شرکت آرین موتور در راستای تکریم مشتریان و همزمان با جشن 100 سالگی میتسوبیشی، به 3 نفر از خریدارانی که تا پایان شهریور ماه، محصولات این برند اصیل ژاپنی انتخاب نمایند، به قید قرعه، پکیج کامل سفر به ژاپن هدیه می دهد.
محصولات میتسوبیشی در ایران بصورت تحویل فوری و با وام تا سقف 95 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه و 18 ماهه بدون سود و 24 ماهه با نرخ 14 درصد به هموطنان عزیز عرضه می گردد. همچنین در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی بهره برند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

برخی امکانات میتسوبیشی اوتلندر :

این خودرو از موتور 2.5 لیتری با قدرت 170 اسب بخار مجهز به گیربکس CVT بهره می برد و از جمله آپشن های این خودرو می توان به مواردی از قبيل رانندگی 3 حالته دو دیفرانسیل ، کروز کنترل ، سانروف 3 حالته، دوربین 360 درجه ، ترمز دستی برقی ، گرم کن فرمان ، مانیتور 6.4 اینچی، صندلی برقی 8 حالته ، گرم كن صندلي، تهویه هوای دوگانه و …. اشاره کرد.

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (شهریور 96)

برای سفر به پاریس فقط 10 روز باقیست

فروش نقدی و اقساطی آلفارومئو جولیتا (شهریور 96)

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در نمایندگی (20 شهریور)

فروش نقدی و اقساطی محصولات نیسان (شهریور 96)

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 قیمت خورد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی