پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور

تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی در پیست آزادی + عکس

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، روز گذشته شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران برنامه تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی را در پیست آزادی برگزار کرد. اوتلندر، میراژ، ASX و لنسر به پیست سرعت آمده بودند تا توسط مردم و خبرنگاران تست شوند و مورد بررسی قرار بگیرند. ویراژ با میراژ […]

javankhodro
جمعه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، روز گذشته شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران برنامه تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی را در پیست آزادی برگزار کرد. اوتلندر، میراژ، ASX و لنسر به پیست سرعت آمده بودند تا توسط مردم و خبرنگاران تست شوند و مورد بررسی قرار بگیرند.

ویراژ با میراژ

نگارنده با توجه به اینکه قبلا اوتلندر را رانده بود، این بار سراغ میراژ رفت. هاچ بک کوچک شهری با سبک و سیاق همیشگی ژاپنی ها. در میراژ خبری از سانروف نیست، اما بر خلاف تصور عملکرد جالبی در پیست از خود نشان داد. از همان ابتدا دنده را روی D Sport گذاشتیم و بعد از عبور از پیچ اول وارد مسیر 400 متر پیست آزادی شدیم. شتاب گیری میراژ بسیار خوب بود و عملکرد تعویض دنده ها به کمتر شدن تایم آن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر کمک به سزایی می کرد. و حالا نوبت عبور از چند پیچ متعدد است، چسبندگی میراژ و همچنین قدرت مانور آن در ریس لاین های منتهی به پیچ بسیار عالی بود و تقریبا چیزی به اسم کم فرمانی در آن دیده نمی شد.

ASX در پیست

سپس سراغ ASX رفتیم، کراس اوور ژاپنی که حالا دست خوش فیس لیفت شده و بخش جلوی خودرو زیباتر و هماهنگ تر شده است. ASX از یک گیرباکس CVT با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان بهره می برد و دقت آن خصوصا در معکوس های 3 به 2 به خوبی حس می شود. جالب اینجاست که این کراس اوور علاوه بر توانمندی های آفرود، لذت مضاعفی در استفاده آنرود و شهری به راننده هدیه می دهد. سبک رانندگی آن اسپرت است و هماهنند یک خودروی سدان اسپرت، در عبور از پیچ ها از خود چسبندگی و مانورپذیری مطلوبی به جا می گذارد. در حال حاضر این خودرو با قیمت 182 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود.

 در این برنامه عده ای از متقاضیان خودروهای میتسوبیشی که در صدد انتخاب و خرید این برند ژاپنی هستند به پیست آزادی آمده بودند و ضمن ثبت نام توانستند این خودرو را در پیست برانند و با قابلیت های آنها از نزدیک آشنا شوند. لازم به ذکر است که شرکت آرین موتور از پیشگامان برگذاری تست درایور های متعدد برای برندهای میتسوبیشی و DS است.

 

بیشتر بخوانید:

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

رشد 2.5 برابری فروش میتسوبیشی در ایران / مصاحبه

بررسی فنی میتسوبیشی اوتلندر جدید

گزارش نمايشگاه خودرو مشهد (١٥) /فروش ویژه میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد

رشد 130 درصدی تولید محصولات میتسوبیشی

میتسوبیشی اکلیپس کراس به زودی در ایران

آرین موتور محصولات میتسوبیشی را پلاک شده تحویل می دهد

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت اول: DS)

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت دوم: میتسوبیشی)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی