پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افزایش صادرات جک

افزایش 40 درصدی صادرات JAC

کمپانی جک توانسته با افزایش 40 درصدی صادرات خودروهای خود به مقبولیت خود در بازار جهانی حتی در بازار ایران برسد. همچنین در بخش خودروهای تجاری سال هاست در چند کشور جز بالاترین فروش خودرو را داراست که ذیل توضیح داده می شود. در حال حاضر خودروسازان چینی، بازار رو به رشدی را تجربه می […]

امیر
سه شنبه - ۴ مهر ۱۳۹۶

کمپانی جک توانسته با افزایش 40 درصدی صادرات خودروهای خود به مقبولیت خود در بازار جهانی حتی در بازار ایران برسد. همچنین در بخش خودروهای تجاری سال هاست در چند کشور جز بالاترین فروش خودرو را داراست که ذیل توضیح داده می شود.

در حال حاضر خودروسازان چینی، بازار رو به رشدی را تجربه می کنند و بی شک JAC هم از این قاعده مستثنی نیست. این خودروساز چینی با طیف گسترده ای از محصولات میان رده در کلاس های مختلف خودرو، توانسته جایگاه مطلوبی را در بازار چین و برخی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه نظیر ایران کسب کند. از ماه ژانویه تا جولای سال جاری، JAC با صادرات بیش از 40 هزار دستگاه، رشد 40 درصدی را تجربه کرد که 14 درصد هم بیشتر از میانگین رشد صنعت خوردوسازی است و از این حیث توانست جایگاه چهارم را به خودش اختصاص دهد. در نتیجه این امر، JAC توانست اعتبار و مقبولیت بیشتری را در بین خریداران خود کسب کند.

در بخش خودروهای تجاری، JAC سالهاست که در چندین کشور جزو پرفروش ترین ها بوده است. خودروهای تجاری و کامیونت های سبک این خودروسازی با موتورهای خانواده 4DA1 و Cummins این روزها فروش بی سابقه ای را تجربه می کنند و بیش از 90 درصد از این تولیدات، صادر می شوند. علاوه بر این، JAC بیش از 1700 دستگاه پیکاپ را صادر کرده که رشد 200 درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه می کند. در این میان نباید برنده شدن JAC را در مقایسه تجهیز 50 ون آمبولانس برای چین را از قلم انداخت که بر پایه ون V1 ساخته شدند.

از ماه ژانویه تا جولای، JAC بیش از 26 هزار دستگاه شاسی بلند را صادر کرد که رشد 86 درصدی را نشان می دهد و از حیث صادرات، رتبه نخست را به خودش اختصاص داد زیراکه به میزان چهار هزار دستگاه از رتبه دوم جلوتر است. JAC در بازار ایران با S5، S3 و S2 از مقبولیت خوبی برخوردار است و در بازار برزیل هم بیشترین فروش را در میان خودروسازان چینی دارد.

در سال 2013، JAC با همکاری Navistar وارد بازار مکزیک شد و مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت. از بازارهای اصلی JAC باید به ایران، ویتنام و قراقستان اشاره کرد.

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

پیش فروش جک S3 (شهریور 96)

جک S5 اتوماتیک + تست اجمالی و عکس

زنگ خطری برای کراس اوورهای کامپکت/ مروری بر جک S3 محصول جدید کرمان موتور

مشخصات جک S5 اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی