پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز-لوگو

مرسدس به مصر بازمی گردد

شرکت مرسدس بنز با احداث یک مرکز توزیع 50 هزار متر مربعی در منطقه اقتصادی جدید واقع در نزدیکی کانال سوئز، قصد بازگشت به مصر را دارد. منطقه اقتصادی کانال سوئز پروژه ای عظیمی که ازسال 2015 با هدف بهبود اقتصاد و نیز احداث یک مرکز بین المللی و استراتژیکی برای تولیدکنندگان این منطقه کلید […]

امیر
چهارشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۶

شرکت مرسدس بنز با احداث یک مرکز توزیع 50 هزار متر مربعی در منطقه اقتصادی جدید واقع در نزدیکی کانال سوئز، قصد بازگشت به مصر را دارد.

منطقه اقتصادی کانال سوئز پروژه ای عظیمی که ازسال 2015 با هدف بهبود اقتصاد و نیز احداث یک مرکز بین المللی و استراتژیکی برای تولیدکنندگان این منطقه کلید خورد.

پیش بینی می شود این ناحیه یک سوم از اقتصاد کشور را تشکیل دهد. اگرچه سخنگوی مرسدس هنوز نظری در این خصوص ارائه نداده اما وی طی بیانات خود عنوان کرد: این شرکت تاکنون تصمیمی را برای عرضه خودروهای شهری در مصر اتخاذ نکرده است.

مامیش درکنفرانس خبری پس از دیدار و گفتگو با نخست وزیر مصر، شریف اسماعیل اظهار کرد، مصر پس از بحران اقتصادی و انقلاب سال 2011، به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی در ادامه گفت، انتظار می رود تصویب قوانین جدید و نیز اقدامات انجام شده در این خصوص منجر به افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این منطقه شود.

 پس از امضای توافق نامه ی تجارت آزاد کشورها با اتحادیه اروپا در سال 2015، مرسدس نیز خط تولید خودروهای شهری خود را در مصر متوقف کرد.

منبع : میهن صنعت

برگ برنده مرسدس بنز رو شد/ رمزگشایی از مرسدس بنز پروجکت وان

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

مقایسه دو نسل از مرسدس بنز S کلاس

وصله ناجور مرسدس بنز !/آشنایی با نخستین پیکآب بنز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی