پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک جاده شمال

محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو

با توجه به تعطیلی های پیش رو و ازدحام تردد در جاده ها، پلیس راهور محدودیت های ترافیکی در محور کندوان و هراز از چهارشنبه ۵ مهر تا سه شنبه ۱۱ مهر در جاده های کشور را اعلام کرده است. به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۶

با توجه به تعطیلی های پیش رو و ازدحام تردد در جاده ها، پلیس راهور محدودیت های ترافیکی در محور کندوان و هراز از چهارشنبه ۵ مهر تا سه شنبه ۱۱ مهر در جاده های کشور را اعلام کرده است.

به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: براساس گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ،ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس  و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک مشاهده می شود.

وی افزود:در حال حاضر در استان گیلان (محورتالش به آستارا) بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در محور کرج-چالوس محدوده هزارچم به دلیل عملیات آسفالت کاری سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 5 مهر تا سه شنبه 11 مهر در جاده های کشور اعمال می شود، ادامه داد:تردد موتور سیکلت از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه 5 مهر تا ساعت 6 روز سه شنبه ازمحورهای کرج – چالوس ،هراز،فیروزکوه و محورتهران -سمنان -مشهد وبالعکس ممنوع  است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه  از کرج  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه  از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت15 تا  24 روز یکشنبه  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز یکشنبه  ازآب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

11 نکته ای که لازم است راننده سرویس ها رعایت کنند

طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی اجرا می شود

ممنوعیت نصب داربست برای جلوگیری از ترافیک

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

الزام رانندگی با عینک در چه شرایطی از گواهینامه رانندگی حذف می شود؟

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

ممنوعیت دائمی ورود کامیون به 2 منطقه تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی