پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت توزیع کالا

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

با توجه به نزدیک شدن به مهر ماه و افزایش 30 درصدی حجم ترافیک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت تردد موقت خودروهای توزیع کالا و اقلام سوپرمارکتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد. به نقل از ایسنا ، سردار محمدرضا مهماندار  درباره تمهیدات پلیس راهور برای ترافیک مهرماه اظهار کرد: پیش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

با توجه به نزدیک شدن به مهر ماه و افزایش 30 درصدی حجم ترافیک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت تردد موقت خودروهای توزیع کالا و اقلام سوپرمارکتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد.

به نقل از ایسنا ، سردار محمدرضا مهماندار  درباره تمهیدات پلیس راهور برای ترافیک مهرماه اظهار کرد: پیش بینی ما حاکی از این است که از ابتدای مهر ماه حجم ترافیک حدود 30 درصد افزایش داشته باشد. در همین راستا شورای ترافیک شهر تهران مصوباتی را داشته است که بر اساس این مصوبه تردد خودروهای توزیع کالا، خدمات و اقلام سوپرمارکتی از ساعت 5:30 صبح تا ساعت 10:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه در محدوده زوج و فرد ممنوع است.

وی با بیان اینکه این محدودیت موقتی بوده و در دو هفته نخست مهرماه اجرا می‌شود، گفت: بر اساس این مصوبه تردد کامیونت‌ها و وانت‌بارها که اقدام به توزیع کالاهای سوپرمارکتی، اقلام میوه و تره بار و خدمات می‌کنند از ساعت 5:30 تا 10:30 صبح در محدوده زوج و فرد ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ورود این خودروها در مدت و ساعت مذکور در محدوده طرح زوج و فرد ممنوع بوده و مشمول جریمه است، تصریح کرد: خودروهایی که وارد این محدوده شوند برابر تصمیم شورای ترافیک تهران به دلیل انجام تخلف ورود ممنوع 90 هزار تومان جریمه شده و نمره منفی نیز به‌ آنان تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی مقطعی و به عبارتی به منزله مسکن‌های کوتاه مدت برای حل مشکل ترافیک است، گفت: دارندگان این خودروها در دو هفته ابتدای مهرماه باید در ساعات دیگری برای توزیع اقلام خوراکی و خدمات خود وارد محدوده زوج یا فرد شوند. در غیر این صورت همانطور که گفته شد جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به شیوه‌های توزیع این قبیل محصولات اظهارکرد: متاسفانه شیوه توزیع این محصولات روش مناسبی ندارد و با توجه به اینکه بسیاری از این خودروها در محل‌های ممنوعه یا به صورت دوبل توقف می‌کنند مشکلاتی در حمل و نقل و ترافیک برای شهروندان به وجود می‌آورند که لازم است عوامل شهرداری تهران و بخش‌های خصوصی در این خصوص تدابیری داشته باشند.

پراید از ناوگان سرویس مدارس هم حذف می شود

ممنوعیت دائمی ورود کامیون به 2 منطقه تهران

روزانه 50 هزار تومان جریمه به دلیل نداشتن معاینه فنی

الزام رانندگی با عینک در چه شرایطی از گواهینامه رانندگی حذف می شود؟

افزایش تصادفات رانندگی با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان

جریمه هرگونه شعرنویسی روی خودرو

چگونه خلافی خودرو را قسطی بپردازیم؟

جریمه مسدود کردن خیابان به دلیل تصادف خسارتی

شغلی به عنوان پارکبان نداریم

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی