پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس

کارنامه کیفی خودروهای تولید داخل (شهریور 96)

طبق روال هر ماه، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کیفیت خودروهای تولید داخل را ارزیابی می کند و در آخر با امتیاز دادن به کیفیت خودروها، آن ها را رتبه بندی می کند. گزارش مربوط به رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل در شهریور ماه 96 منتشر شده است. ((به گزارش پایگاه خبری […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

طبق روال هر ماه، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کیفیت خودروهای تولید داخل را ارزیابی می کند و در آخر با امتیاز دادن به کیفیت خودروها، آن ها را رتبه بندی می کند. گزارش مربوط به رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل در شهریور ماه 96 منتشر شده است.

((به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو))

در این گزارش از میان 40 خودرو با رنج قیمتی زیر 100 میلیون تومان نتایج اعلام شده نشان می دهد هیوندایی i20 و کیا سراتو در رنج قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان با 4 ستاره در رده باکیفیت‌ترین خودروها قرار دارند.

 در این گزارش هیوندایی i10 به عنوان باکیفیت‌ترین خودرو در رنج قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان معرفی شده است.

همچنین رنو ساندرو، پژو207اتوماتیک، پارس تندر، تندر90 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک در رده کیفی ممتاز و با 4 ستاره، کیفی‌ترین خودروها در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان معرفی شدند.در رنج قیمت بالاتر از 100 میلیون تومان نیز همچنان سوزوکی ویتارا ایران خودرو و مزدا3 گروه بهمن میدان داری می کنند.

گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی-شهریور 96

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شهریور ماه امسال، کیفیت وانت پراید افزایش یافته و از سطح کیفی تک ستاره به دو ستاره ارتقاء یافته است.

کیفیت باقی وانتهای تولیدی در شهریور ماه امسال ثابت مانده و مانند ماه پیش از آن (مرداد ماه) است به‌گونه‌ای که وانت تندر 90 همچنان سه ستاره و وانت پیکاپ فوتون دو ستاره کیفی را کسب کرده است.

باقی وانت‌های تولید داخل شامل مزدا کارا 2000 تک کابین، مزدا کارا 2000 دو کابین، وانت نیسان تک‌سوز، وانت آریسان و وانت نیسان دوگانه‌سوز نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شده و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی-شهریور 96

بخش خودروهای سنگین نیز به 2 گروه باری و مسافری تقسیم می شود. در بخش مسافری تنها اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 (مارال) قرار دارد.

در بخش خودروهای باری اما، کشنده اسکانیا G410 و ولوو FH500 محصول سایپا دیزل، با 4 ستاره کیفیت در کارنامه شان، با کیفیت ترین خودروهای سنگین باری تولید داخل هستند.

گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی-شهریور 96

 

کیفیت، سرفصلی راهبردی در گروه سایپا

حذف سانسور گزارش کیفیت خودروهای داخلی

با کیفیت ترین خودروهای تیر ماه اعلام شد

انتشار رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل (مربوط به تیر ۹۶)

توقف تولید خودروهایی که از استانداردهای ملی جا بمانند

افزایش قیمت در غیاب ستاره های بیشتر/شفاف سازی افزایش قیمت خودروها در هفته گذشته

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی