پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو-دبی

فصل تخفیف های خودرویی در حاشیه خلیج فارس

طبق قانونی نانوشته، در هفته های پایانی هر سال میلادی، خودروهای خارجی مدل سال گذشته در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با قیمتی کمتر از ماه های گذشته از سوی نمایشگاه داران به فروش می رسد. واردکنندگان ایرانی از مشتریان پر و پا قرص این طرح های فروش هستند و خودروهای مورد نظر را با […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

طبق قانونی نانوشته، در هفته های پایانی هر سال میلادی، خودروهای خارجی مدل سال گذشته در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با قیمتی کمتر از ماه های گذشته از سوی نمایشگاه داران به فروش می رسد. واردکنندگان ایرانی از مشتریان پر و پا قرص این طرح های فروش هستند و خودروهای مورد نظر را با قیمتی کمتر به کشور وارد می کنند. در ادامه بیشتر از جزییات تخفیف های خودرویی آگاه شوید.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی سال ۲۰۱۷، نمایشگاه داران کشورهای حاشیه خلیج فارس خودروهای مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ صفر کیلومتر را با قیمتی کمتر از ماه های گذشته برای فروش گذاشته اند و می خواهند تا با این طرح ها هرچه زودتر موجودی نمایشگاه های خود را با مدل های ۲۰۱۸ جایگزین کنند.

با نگاهی به طرح های فروش خودرو در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با انواع مدل های تویوتا، نیسان، رنو، هوندا، فورد و… مواجه می شوید که قرار است با تخفیف های ویژه به فروش برسند. جالب است بدانید که هر ساله واردکنندگان ایرانی مشتریان این طرح ها هستند و خودروهای مورد نیاز بازار را با قیمت کمتر به کشور می آورند.

در حال حاضر تویوتا کمری ۲۰۱۷ فول آپشن قیمتی حدود ۹۰ هزار درهم را در تخفیف ها به خود اختصاص داده است و رنو داستر ۲۰۱۷ اتوماتیک پایه (از نظر آپشن) گاهی قیمتی کمتر از ۴۵ هزار درهم برچسب می خورد. همچنین در برخی طرح های فروش خودروها کیا و هیوندای به صورت پکیج فروخته می شوند و به ازای خرید هر سه خودرو فول آپشن، سه خودرو فول آپشن دیگر با بهای نسخه پایه برای خریدار محاسبه می شود.

همچنین با توجه به اینکه برخی خودروها همچون ب ام و x4 آخرین روزهای حضور خود را در بازار تجربه می کند، بهای آن در فروش عمده تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و گاهی قیمت نزدیک به ۲۰۰ هزار درهم برای آن اعلام می شود. خودروهای نیسان نیز در شهری چون ابوظبی با قیمتی مناسبتر از نمایندگی های نیسان به فروش می رسد. لکسوس NX هیبریدی نیز توسط نمایشگاه های امارات با قیمتی کمتر و گاهی با تخفیف ۱۵ هزار درهمی به فروش می رسد.

منبع: اسب بخار

قیمت روز پرفروش ترین خودروهای وارداتی در بازار کشور

قیمت خودروهای وارداتی پرفروش بازار کشور

ترکشهای توقف ثبت سفارش خودرو

ثبت سفارش خودروهای غیرآمریکایی مونتاژ آمریکا همچنان غیرفعال

خودروهای وارداتی مجاز برای ثبت سفارش + جدول

بلاتکلیفی قوانین واردات خودرو و تکذیب پشت تکذیب ارگان های ذیربط

قوانین به روز شده واردات خودرو

فصلی جدید در مصائب واردات خودرو !/گفت و گو با دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی