پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات ویژه به فرهنگیان و دانشجویان

تسهیلات ویژه سایپا یدک به دانشجویان و فرهنگیان

 سایپا یدک به منظور تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا به ویژه فرهنگیان و دانشجویان، طرح مهر مطمئن را به مدت یک هفته در کلیه نمایندگی‌های خود در کشور اجرا می‌نماید. به گزارش سایپا نیوز؛ در این طرح که از 22 تا 27 مهر ماه به صورت سراسری اجرا می‌شود، فرهنگیان و دانشجویان از 50 درصد […]

امیر
چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

 سایپا یدک به منظور تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا به ویژه فرهنگیان و دانشجویان، طرح مهر مطمئن را به مدت یک هفته در کلیه نمایندگی‌های خود در کشور اجرا می‌نماید.

به گزارش سایپا نیوز؛ در این طرح که از 22 تا 27 مهر ماه به صورت سراسری اجرا می‌شود، فرهنگیان و دانشجویان از 50 درصد تخفیف قیمت قطعه و اجرت خدمات تعویض لنت ترمز جلو، تعویض روغن ترمز، شارژ ضد یخ و بازدید سیستم فرمان، سیستم ترمز، چهار چرخ و سیستم روشنایی خودروهای گروه X100 و X200 بهره‌مند می‌شوند.

همچنین سایر مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه سایپا در روزهای یاد شده می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا از 30 درصد تخفیف در قیمت قطعات مذکور و اجرت خدمات برای خودروهای یاد شده استفاده نمایند.

لازم به یادآوری است سایپایدک به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا پیش از این نیز به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری طرح‌های ویژه ارائه خدمات به مشتریان نموده بود که رضایت مشتریان را به دنبال داشت.

سایپا یدک آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

همایش عاملیت های فروش قطعات سایپا یدک

رشد 37 درصدی فروش قطعات سایپا یدک

سایپا یدک به خودروهای زامیاد خدمات ویژه می دهد

رشد 4 درصدی رضایت مشتریان از سایپا یدک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی