پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Cherry_Jaguar_Land-Rover_چری-جگوار-لندروور

همکاری چری با جگوار-لندرور

شرکت چری به تازگی خبر از شروع همکاری با جگوار-لندرور داده است که به سبب این قرارداد تکنولوژی تولید این خودروساز چینی افزایش می یابد. در سالهای اخیر خودروسازان بزرگ جهانی در حال ادغام و یا ایجاد جوینت ونچرهای جدید (سرمایه گذاری مشترک یا مشارکت انتفاعی که برای مدتی مشخص بین چند شرکت ایجاد می […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۴

شرکت چری به تازگی خبر از شروع همکاری با جگوار-لندرور داده است که به سبب این قرارداد تکنولوژی تولید این خودروساز چینی افزایش می یابد.

در سالهای اخیر خودروسازان بزرگ جهانی در حال ادغام و یا ایجاد جوینت ونچرهای جدید (سرمایه گذاری مشترک یا مشارکت انتفاعی که برای مدتی مشخص بین چند شرکت ایجاد می شود و هدف آن افزایش کیفیت و توسعه فنی اقتصادی است.)  هستند که این امر کمک شایانی هم به مسائل اقتصادی و هم به انتقال تکنولوژی به آنها می نماید.

در قراردادهای جوینت ونچر دو طرف خودروساز سعی می کنند تا از نقاط قوت و مزایای یکدیگر متناسب با نیاز خود استفاده نمایند.

چری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مستقل خودرو در چین و جاگوار-لندرور به عنوان یک خودروساز لوکس، معتبر و مشهور بریتانیایی که محصولات آن زبانزد عام و خاص می باشد وارد مرحله جدیدی از همکاری شده اند. در این جوینت ونچر که JLR نامیده می شود تا طرف بریتانیایی به گسترش بازار خود در چین پرداخته و محصولات متنوع را در کارخانه ای جدید با مشارکت چری مونتاژ نماید و در عین حال شرکت چری نیز به مرور زمان می تواند از تکنولوژی تولید و مهندسی این خودروساز عظیم بریتانیایی بهره مند گردد.

در این قرارداد همچنین ایجاد یک واحد تحقیق و توسعه مشترک میان دو کمپانی نیز در دستور کار قرار گرفته که این امر نشان از عزم چری برای تبدیل شدن به یک خودروساز پیشرفته جهانی دارد تا بتواند با مدیریت صحیح از بهترین صنایع تکنولوژی استفاده نماید. شایان ذکر است که شرکت چری در حال حاضر از یک تیم مهندسی پیشرفته آلمانی با سابقه همکاری در پورشه-مرسدس بنز نیز بهره مند گردیده که در کنار مشارکت با جاگوار-لندرور و همچنین بسیاری از شرکتهای معتبر مهندسی قطعه سازی جهانی، خود را برای ورود به عرصه رقابت جهانی با غولهای بزرگ آماده می نماید، چرا که شعار اصلی این کمپانی حرکت در مسیر جهانی با مهندسی روز و کیفیت بالا می باشد.

بابک صدرایی (با اندکی دخل و تصرف)

چری موفق در کسب رضایت مشتری

چری Tiggo5 اتوماتیک، شاسی بلند جدید مدیران خودرو، در راه بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی