پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو5 توربو

آریزو5 توربو خودش را برای ورود به بازار گرم می کند

اوایل شهریور ماه سال جاری بود که آریزو5 توربو به عنوان محصول جدید چری در ایران رونمایی شد. این سدان پرقدرت از موتور توربوشارژ بهره برده و تجهیزات آن مشابه آریزو5 اکسلنت است و با کد te شناخته می شود. آریزو5 te با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشترک با چری تیگو7 ( قدرت 147 […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

اوایل شهریور ماه سال جاری بود که آریزو5 توربو به عنوان محصول جدید چری در ایران رونمایی شد. این سدان پرقدرت از موتور توربوشارژ بهره برده و تجهیزات آن مشابه آریزو5 اکسلنت است و با کد te شناخته می شود.

آریزو5 te با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشترک با چری تیگو7 ( قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر)  شتاب قابل قبولی را به راننده هدیه می کند و تلفیق مشخصات فنی مناسب با ظاهر چشمگیر باعث شده تا در این رنج قیمت به عنوان یک انتخاب منطقی شناخته شود.

همان طور که پیداست، مهمترین تفاوت آریزو5 توربو با مدل فعلی، پیشرانه مجهز به سیستم پرخوران است. موتوری 1.5 لیتری آریزو5 به توربوشارژر ساخت شرکت معروف آمریکایی هانیبال مجهز شده. یعنی دقیقا همان توربوشارژری که در تیگو7 هم مورد استفاده قرار گرفته.

این پیشرانه پر بازده پیش از این در کالبد تیگو7 خودنمایی کرده بود و حالا در آریزو5 توربو نیز نقش آفرینی می کند. چری آریزو5 توربو انتهای سال پیش توسط شرکت مدیران خودرو تست های آزمایشی خود را در نواحی گوناگون آب و هوایی کشور با موفقیت پشت سر گذاشت.

حالا شمارش معکوس برای ورود آریزو5 توربو به بازار آغاز شده و به زودی فروش آن از سوی مدیران خودرو آغاز می شود. پیش بینی می شود بازار هدف این سدان پر قدرت قشر جوان جامعه که به قابلیتها مانورپذیری خودرو اهمیت می دهند باشد.

آریزو5 توربو همچون سایر محصولات چری دارای 5 سال  یا 150.000 کیلومتر گارانتی است و  مانند خودروی تیگو7 از 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان بهره می برد.

این خودرو تنها در تیپ اکسلنت به فروش می رسد و مدیران خودرو برای آن قیمت 81 میلیون و 700 هزار تومانی را در نظر گرفته که با توجه به اختلاف نچندان زیاد نسبت به نسخه معمولی، پیش بینی می شود استقبال مناسبی از آن به عمل بیاید.

با مطالعه لینک زیر چری آریزو 5 توربو بیشتر آشنا شوید:

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری


فروش نقدی و اعتباری تیگو 7 اکسلنت (مهر 96)

شماره گذاری تیگو5 فیس لیفت به قوت خود باقیست

آغاز همکاری میان مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی