پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مگاموتور_نمایشگاه خودرو مشهد_کوئیک

سایپا کوئیک ، ماه آینده در بازار

به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا: کوئیک محصول جدید گروه خودروسازی سایپا ماه آینده وارد بازار می شود و با توجه به قیمت کمتر از 50 میلیونی، انتظار می رود در این سگمنت سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. به نقل ازعصر ایران ، رضا تقی‌زاده ضمن اعلام این خبر افزود: […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا: کوئیک محصول جدید گروه خودروسازی سایپا ماه آینده وارد بازار می شود و با توجه به قیمت کمتر از 50 میلیونی، انتظار می رود در این سگمنت سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

به نقل ازعصر ایران ، رضا تقی‌زاده ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای آبان ماه برنامه های معرفی به بازار این محصول آغاز می شود و در ادامه نیز برنامه های مربوط به پیش فروش این خودرو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص تاریخ عرضه سیتروئن C4 و قیمت آن اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت دلار در چند ماه اخیر و بسته بودن ثبت سفارش خودرو و عدم وضعیت فعلی ثبت خودرو، هنوز قیمت قطعی و تاریخ دقیق عرضه این خودرو مشخص نیست.

تقی زاده در خصوص استقبال متقاضیان از ساینا اتوماتیک گفت: ساینا اتوماتیک با دارا بودن تجهیزاتی مانند گیربکس اتوماتیک ساخت شرکت پانچ بلژیک و امکانات رفاهی مناسب که در خودروهای رنج 100 میلیونی یافت می‌شوند، خودرویی موفق در مرحله اول پیش فروش بوده است.

وی افزود: ساینا اتوماتیک در سه تیپ ساده، فول و پلاس قابل عرضه است و مشتریان متقاضی این خودرو در مرحله صدور دعوتنامه حق انتخاب یکی از سه تیپ تولیدی را خواهند داشت.

افزایش صادرات قطعات گروه سایپا به بازارهای اروپایی و آسیایی

تولید کم مصرف ترین خودروها توسط سایپا

قطعات یدکی تقلبی، بلای جان مردم

تحمیل هزینه های جانی و مالی با استفاده از قطعات یدکی تقلبی

تولید موتور سیکلت برقی ایرانی در سایپا از سال 98

پادرا ، نماد قدرت و قدمت

پرش 19.8 درصدی سایپا در تیراژ تولید

جایگزین موتور Z24 با طراحی جدید برای شرکت زامیاد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی