پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاپرا2

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 توسط گروه بهمن موتور در مهر ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل از امروز اعلام و آغاز می شود. کاپرا2 محصول جدید شرکت بهمن موتور که با تغییر چهره ظاهری و تریم داخلی آن نسبت به کاپرای فعلی بهبود قابل توجهی را می توان احساس نمود. دوربین […]

امیر
دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 توسط گروه بهمن موتور در مهر ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل از امروز اعلام و آغاز می شود.

کاپرا2 محصول جدید شرکت بهمن موتور که با تغییر چهره ظاهری و تریم داخلی آن نسبت به کاپرای فعلی بهبود قابل توجهی را می توان احساس نمود. دوربین دید عقب، سیستم رهیاب(GPS) ظرفیت بار بزرگتر از ویژگی های متمایز کننده این محصول از کاپرای فعلی می باشد.

پیش فروش وانت کاپرا دوکابین (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 (مهر 96) :

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی کاپرا 2 (مهر 96)

تغییرات ظاهری کاپرا ۲:

اگر نگاهی به ظاهر کاپرا ۲ داشته باشید، به سرعت به تغییراتی که نسبت به مدل قبلی پیدا کرده پی خواهید برد. اگرچه مجموع تغییرات ظاهری کاپرا را باید یک فیس لیفت جمع و جور برشمرد و گفت این تغییرات بنیادی نیستند، اما اثر گذاری این تغییرات قابل توجه بوده و ظاهر کاپرا را سر و حال و به روز کرده‌اند. مهمترین تغییرات ظاهری کاپرا در بخش جلو متمرکز شده. چراغ‌های جلو که در مدل قبلی کیفیت قابل قبولی نداشتند، در کاپرا ۲ از نو طراحی شده‌اند و علاوه بر بهره بردن از دی لایت، از چراغ هالوژن نیز بهره می‌برند. جلوپنجره کرومی نیز کاملا تغییر کرده و در ترکیب با چراغ‌های جدید، فرم خوشایندی را به نمایش می‌گذارد.

امکانات کاپرا ۲ و تغییرات کابین:

کابین کاپرا ۲ نیز تفاوت‌های قابل توجهی با قبل دارد و علاوه بر جادارتر و راحت‌تر شدن، از پنل درب‌ها و کنسول جدید جلو بهره می‌برد. صندلی‌ها نیز از نو طراحی شده‌اند و کیفیت بهتری نسبت به قبل دارند. یکی از مواردی که در کابین کاپرا ۲ جلب توجه می‌کند، نمایشگر ۷ اینچی مجهز به سیستم رهیاب به همراه نقشه شهرها و پوشش کلیه جاده‌های کشور است که قابلیت جست و جو و آدرس دهی به همراه راهنمای صوتی نیز دارد. همچنین کاپرا ۲ به دوربین عقب نیز مجهز شده. ویژگی که برای یک پیکاپ ۲ کابین ضروری به نظر می‌رسد. صفحه نمایش ۷ اینچی تصویر دوربین عقب را نیز نمایش می‌دهد. غربیلک فرمان کاپرا ۲ نیز نسبت به قبل تغییر کرده و دکمه‌های کنترل سیستم صوتی نیز مجهز شده است. از دیگر امکانات کاپرا ۲ می‌توان به آیینه‌های جانبی برقی، ساعت و قطب نما، مه شکن جلو و عقب، ۲ عدد ایربگ، ترمز ضد قفل مجهز به سیستم توزیع نیروی ترمز، شیشه‌ بالابرهای برقی، سیستم تهویه مطبوع وقفل مرکزی با ریموت اشاره کرد.

قیمت جدید وانت کاپرا 2 (مهر 96)

“بیراهه روی” با بار اضافه! / مقایسه پیکاپ ریچ و کاپرا2

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (2)-تازه های گروه بهمن

کاپرا ۲، برداشتی جدید از پیکاپ محبوب گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی