اگر خاطترتان باشد، 2 خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا سال گذشته به غرفه های جمع و جور و تنوع کم محصولاتشان در نمایشگاه خودرو تهران بسنده کرده بودند. سال گذشته اما رکورد بازدید از نمایشگاه خودرو تهران از مرز یک میلیون نفر گذشت و استقبال گسترده و ازدحام جمعیت در روزهای آخر، […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:
سال گذشته نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال غیبت، به پایتخت بازگشت اما به دلایل مختلفی از جمله نامشخص بودن میزان استقبال مردم از نمایشگاه، نزدیکی زمان برگزاری به پایان سال و … تعدادی از خودروسازان و برندهای خارجی از حضور در نمایشگاه بازماندند و یا به حضور کمرنگ و حداقلی بسنده کردند.
نمایشگاه خودرو تهران به رغم توقفی یازده ساله ، با استقبال قابل توجه علاقه مندان تهرانی و حتی شهرستانی مواجه شد و رکورد بازدید بیش از یک میلیون نفر را به نام خود ثبت کرد.
همین استقبال موجب شد تا مدیران خوش فکر برگزارکننده برای دوره دوم تاریخ برگزاری را چند ماهی جلو انداخته و تبلیغات آن را از مهر ماه آغاز کنند و در کنار این تصمیم حساب شده، خبرها حاکی از آن است که تمام بازمانده های نمایشگاه سال پیش و یا آنهایی که دوره گذشته را جدی نگرفته بودند، برای نمایشگاه سال جاری با برنامه ای متفاوت و منسجم در شهر آفتاب حاضر شوند و به قول معروف ((کاری کنند، کارستان!))
از دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا خبر می رسد که با غرفه هایی وسیع و البته متفاوت نسبت به همه نمایشگاه ها به استقبال علاقه مندان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه تهران 96 می آیند و این بار بر خلاف سال گذشته قرار است هر آنچه در چنته دارند را رو کنند.
این در حالی است که در نمایشگاه سال گذشته تنوع محصولات جدید این 2 خودروساز بزرگ به چندل مدل انگشت شمار محدود می شد. اما برای سال 96 قرار است ایران خودرو و سایپا بازدیدکنندگان را با سورپرایزهای ویژه ای روبرو کنند و این یعنی تنور رقابت در نمایشگاه تهران گرم تر از سال قبل خواهد بود.
خوشبختانه در این میان برندهای معتبر خارجی همانند ب.ام.و، میتسوبیشی، رنو، هیوندای، دی اس ، فولکس واگن ، مزدا ، ولوو و سایر برندهای اسم و رسم دار نیز قرار است قوی تر از سال گذشته حاضر شده و نمایشگاه خودروی سال 96 تهران را در تاریخ ماندگار کنند.
بی شک حضور تمام ظرفیت های صنعت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران می تواند از یک سو پیام خوبی برای صنعت خودرو و سرمایه گذاران احتمالی و از سوی دیگر برای مردم و علاقه مندان خودرو داشته باشد.
باید به انتظار نشست و دید که در نمایشگاه خودرو تهران کدام برندها موفق می شوند مردم را سورپرایز کرده و در جذب مشتریان جدید موفق باشند. دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در تاریخ 6 اذر 96 کار خود را آغاز می کند و در محل نمایشگاهی شهر افتاب میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به خودرو خواهد بود. جدیدترین و داغ ترین اخبار نمایشگاه خودرو تهران را در پایگاه خبری جوان خودرو دنبال کنید.
مهمترین اخبار نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال 95:
دیدگاه خود را بنویسید