پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه یران خودرو-پژو 508

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 4/حداقلی های پارسال، پر سر و صداهای امسال

اگر خاطترتان باشد، 2 خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا سال گذشته به غرفه های جمع و جور و تنوع کم محصولاتشان در نمایشگاه خودرو تهران بسنده کرده بودند. سال گذشته اما رکورد بازدید از نمایشگاه خودرو تهران از مرز یک میلیون نفر گذشت و استقبال گسترده و ازدحام جمعیت در روزهای آخر، […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

اگر خاطترتان باشد، 2 خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا سال گذشته به غرفه های جمع و جور و تنوع کم محصولاتشان در نمایشگاه خودرو تهران بسنده کرده بودند. سال گذشته اما رکورد بازدید از نمایشگاه خودرو تهران از مرز یک میلیون نفر گذشت و استقبال گسترده و ازدحام جمعیت در روزهای آخر، باعث شد تا رهبران بازار خودروهای داخلی نیز برای حضور هرچه پررنگ تر در دور بعدی ترغیب شوند. ایران خودرو سایپا جدید تر از سال گذشته به شهر آفتاب می آیند و سورپرایزهای ویژه ای برای بازدیدکنندگان دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

سال گذشته نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال غیبت، به پایتخت بازگشت اما به دلایل مختلفی از جمله نامشخص بودن میزان استقبال مردم از نمایشگاه، نزدیکی زمان برگزاری به پایان سال و … تعدادی از خودروسازان و برندهای خارجی از حضور در نمایشگاه بازماندند و یا به حضور کمرنگ و حداقلی بسنده کردند.

نمایشگاه خودرو تهران به رغم توقفی یازده ساله ، با استقبال قابل توجه علاقه مندان تهرانی و حتی شهرستانی مواجه شد و رکورد بازدید بیش از یک میلیون نفر را به نام خود ثبت کرد.

همین استقبال موجب شد تا مدیران خوش فکر برگزارکننده برای دوره دوم تاریخ برگزاری را چند ماهی جلو انداخته و تبلیغات آن را از مهر ماه آغاز کنند و در کنار این تصمیم حساب شده، خبرها حاکی از آن است که تمام بازمانده های نمایشگاه سال پیش و یا آنهایی که دوره گذشته را جدی نگرفته بودند، برای نمایشگاه سال جاری با برنامه ای متفاوت و منسجم در شهر آفتاب حاضر شوند و به قول معروف ((کاری کنند، کارستان!))

از دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا خبر می رسد که با غرفه هایی وسیع و البته متفاوت نسبت به همه نمایشگاه ها به استقبال علاقه مندان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه تهران 96 می آیند و این بار بر خلاف سال گذشته قرار است هر آنچه در چنته دارند را رو کنند.

این در حالی است که در نمایشگاه سال گذشته تنوع محصولات جدید این 2 خودروساز بزرگ به چندل مدل انگشت شمار محدود می شد. اما برای سال 96 قرار است ایران خودرو و سایپا بازدیدکنندگان را با سورپرایزهای ویژه ای روبرو کنند و این یعنی تنور رقابت در نمایشگاه تهران گرم تر از سال قبل خواهد بود.

خوشبختانه در این میان برندهای معتبر خارجی همانند ب.ام.و، میتسوبیشی، رنو، هیوندای، دی اس ، فولکس واگن ، مزدا ، ولوو و سایر برندهای اسم و رسم دار نیز قرار است قوی تر از سال گذشته حاضر شده و نمایشگاه خودروی سال 96 تهران را در تاریخ ماندگار کنند.

بی شک حضور تمام ظرفیت های صنعت خودرو در نمایشگاه خودرو تهران می تواند از یک سو پیام خوبی برای صنعت خودرو و سرمایه گذاران احتمالی و از سوی دیگر برای مردم و علاقه مندان خودرو داشته باشد.

باید به انتظار نشست و دید که در نمایشگاه خودرو تهران کدام برندها موفق می شوند مردم را سورپرایز کرده و در جذب مشتریان جدید موفق باشند. دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در تاریخ 6 اذر 96 کار خود را آغاز می کند و در محل نمایشگاهی شهر افتاب میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به خودرو خواهد بود. جدیدترین و داغ ترین اخبار نمایشگاه خودرو تهران را در پایگاه خبری جوان خودرو دنبال کنید.

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۳/ جزییات برگزاری دوره جدید در حاشیه رونمایی از پوستر نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 2/ رونمایی از پوستر نمایشگاه در مراسمی ویژه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

مهمترین اخبار نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال 95:

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

هجوم لشگر هیبریدی ها به نمایشگاه خودرو تهران

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی