پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تور تعالی ایساکو

برگزاری تور تعالی شرکت ایساکو

شرکت ایساکو اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان های متقاضی نموده تا از این طریق دانش و تجربه و موفقیت های سازمان هایی که نسبت به بقیه رقبا برتر بوده اند را به سایر سازمان ها منتقل کند که این تور در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از […]

امیر
چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

شرکت ایساکو اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان های متقاضی نموده تا از این طریق دانش و تجربه و موفقیت های سازمان هایی که نسبت به بقیه رقبا برتر بوده اند را به سایر سازمان ها منتقل کند که این تور در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از شرکت ایساکو، دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای انتقال دانش سازمان‌هایی که در ارائه محصولات و خدمات خود توانسته‌اند از این سازمان رتبه کسب کنند؛ اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان‌های متقاضی نموده تا از طریق این تورها دانش و تجارب سازمان‌های برتر به سایر سازمان‌ها منتقل شود.

آشنایی با شرکت ایساکو، تبیین مزایای پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی، ارائه نقشه فرایندی و شرح مختصری از چگونگی اجرا، ارائه مدل‌ها و تجارب موفق در حوزه تعالی سازمانی و آشنایی با مراحل شکل‌گیری موفقیت‌ها از سرفصل‌های دیگر این نشست بود.

تور تعالی «پروژه استقرار نظام موفقیت پایدار» در شرکت ایساکو در حال برگزاری است.

این شرکت به عنوان برترین شرکت در ارائه خدمات پس از فروش خودرویی در  بین خودروسازان داخلی، در حال حاضر میزبان مدیران و کارشناسان متقاضی شرکت در این تور است.

همچنین تا قبل از این شرکت ایساکو در خدماتی همچون سرعت در ارائه خدمات و رکورد در زمان تعمیرات را از آن خود کرده است.

افتتاح مرکز آموزشی ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور

کاهش زمان تعمیرات و رکورد سرعت در خدمات در ایساکو

مناطق محروم مقصد کاروان مهر ایساکو

تمایز ایساکو در خدمات پس از فروش

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

چگونه ایساکو عنوان بهترین خدمات پس از فروش خودرو را از آن خود کرد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی