فروش نقدی و اقساطی محصولات نیسان (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات نیسان توسط شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی کمپانی نیسان در ایران طبق حداول ذیل در آبان ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل 5 روزه (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل 5 روزه (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل 5 روزه (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل 30 روزه (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی ایکس تریل با تحویل 30 روزه (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی نیسان ایکس تریل با تحویل 30 روزه (آبان 96)

امکانات نیسان ایکس تریل

ABS , EBD, ESP، کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هندزفری بلوتوث / پخش موسیقی با بلوتوث، USB و AUX، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم توزیع متغیر گشتاور، رادار هشداردهنده خروج از خط و نقاط کور، سیستم نگهدارنده خودرو در شیب، رادار شناسایی اشیاء متحرک، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM)، سیستم 4×4 تمام وقت نیسان (AWD همراه با کنترل دستی)، سیستم تهویه هوای دوگانه اتوماتیک، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید هوشمند و دکمه استارت، مانیتور چند منظوره پشت آمپر (VID)، صندلی‌های تمام چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED دوگانه و سیستم نوربالای اتوماتیک، چراغ‌های روشن در روز LED، آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما، سنسور نور و باران، چراغ‌های LED جلو مجهز به چراغ‌شوی، درب عقب برقی (Motion Detection)، رینگ آلومینیومی 18 اینچ اسپرت.

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 5 روزه (آبان 96) :

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 5 روزه (آبان 96)

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 5 روزه (آبان 96)

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 30 روزه (آبان 96) :

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 30 روزه (آبان 96)

فروش نقدی نیسان جوک با تحویل 30 روزه (آبان 96)

بررسی اجمالی نیسان جوک :

تیپ های نیسان Juke

 نیسان جوک در ایران در 3 نسخه اسپرت، پلاتینیوم و اسکای‌پک عرضه می‌شود. براین اساس قیمت نیسان جوک بین 138 تا 182 میلیون تومان قرار دارد. این 3 مدل تفاوت‌هایی از نظر تجهیزات و امکانات دارند.هم‌چنین نسخه اسپرت پیشرانه قوی‌‌تری دارد و در نمای ظاهری از رینگ‌های 18 اینچی و لاستیک‌های پهن‌تر بهره می‌برد. (2 مدل دیگر از رینگ‌های 17 اینچی برخوردارند). جوک روی پلت‌فرم مشترک رنو-نیسان به نام پلت‌فرمB  ساخته می‌شود. وجه تمایز جوک با سایر رقبایش، طراحی عجیب و ساختارشکن است. چرغ‌ها فرم عجیب‌وغریبی دارند که مشابه هیچ خودرو دیگری نیست. هم‌چنین علاوه بر فرم خاص پنجره عقب و جلوپنجره منحصربه‌فرد، این گلگیرهای عضلانی و برآمده هستند که توجه بیننده را به نیسان جوک جلب می‌کنند. یکی دیگر از مواردی که ظاهر تیپ پایه (اسکای‌پک) را از 2 مدل دیگر مجزا می‌کند، عدم برخورداری از شیشه‌های دودی عقب است.

به پیروی از نمای ظاهری، کابین نیز طراحی خاصی دارد. این طراحی خاص در قسمت کنسول میانی که ظاهرش از روی بدنه و باک موتورسیکلت الهام گرفته شده و دستگیره منحصربه‌فرد درب‌ها خودش را نشان می‌دهد. در نسخه اسپرت می‌توانید کابین را با تریم رنگی براق تزیین کنید. هم‌چنین نسخه پلاتینیوم به یک نمایش‌گر 5.8 اینچی در کنسول جلو مجهز شده که با استفاده از سیستم یکپارچه I-CON تنظیمات خودرو را کنترل می‌کند. علی‌رغم 5 نفره بودن کابین جوک، نباید از این کراس‌اوور جمع‌وجور توقع فضای مناسبی مخصوصا در قسمت عقب داشت. صندوق بار نیز تنها 296 لیتر گنجایش دارد و چندان به درد مسافرت‌های خانوادگی نمی‌خورد.

صندلی‌های اسپرت جوک در تیپ اسپرت و پلاتینیوم با پوشش چرمی تزیین می‌شوند و در نسخه اسکای‌پک تودوزی پارچه برای کابین جوک انتخاب شده. هم‌چنین نسخه اسکای‌پک از امکاناتی نظیر گرمکن صندلی‌های جلو، رادارهای خروج از خط و نقطه کور، سنسور نور و باران و ورود به کابین بدون کلید بی‌بهره است. همان‌طور که اشاره شد، برای جوک 2 پیشرانه انتخاب شده. نسخه اسپرت از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ به حجم دقیق 1618 سی‌سی با کد MR16DDT بهره می‌برد. توان این پیشرانه 190 اسب‌بخار است و گشتاور 240 نیوتن‌متری‌اش نیز به هر 4 چرخ منتقل می‌شود. اما در 2 مدل دیگر، جوک یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی با حجم دقیق 1598 سی‌سی با کد HR16DE را داخل کاپوت‌اش جای داده. این پیشرانه 117 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور 158 نیوتن‌متری‌اش تنها به دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود. البته گیرباکس استفاده شده در جوک در هر 3 تیپ ذکر شده یکسان است. این گیرباکس CVT ایکس‌ترونیک وظیفه انتقال قدرت را در جوک ایفا می‌کند.

 به گفته شرکت واردکننده، شماره شاسی نیسان جوک‌های شرکتی که با استاندارد اروپا تولید می‌شوند، با کد SJN آغاز می‌شود. اما شماره شاسی نسخه‌های واردشده به‌صورت آزاد با کد JN1 آغاز شده که از مواردی نظیر مه‌شکن عقب بی‌بهره‌اند.

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

فناوری پروپایلوت، عصای دست رانندگان نیسان در ترافیک

نیسان GT-R افسانه سرزمین افسانه ها + فیلم

نیسان ، ایکس تریل 2018 را به بازار فرستاد

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

رکورد زنی نیسان – اینفینیتی

سیستم چهارچرخ محرک نیسان

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!