پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Chery-Alpha-concept-چری کانسپت آلفا-front

چری دو کانسپت جدید معرفی کرد.

اکثر خودروسازان مطرح دنیا مدل های کانسپت ارائه می کنند تا تکنولوژی و آینده صنعت خودرو را نمایش دهند. اگرچه بسیاری از این مدل ها هرگز به مرحله تولید انبوه نمی رسند ولی همواره این خودروهای مفهومی نشانگر جهت حرکت خودروسازان را نشان می دهند. اخیرا چینی ها نیز دست به کار شده و در […]

javankhodro
سه شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۴

اکثر خودروسازان مطرح دنیا مدل های کانسپت ارائه می کنند تا تکنولوژی و آینده صنعت خودرو را نمایش دهند. اگرچه بسیاری از این مدل ها هرگز به مرحله تولید انبوه نمی رسند ولی همواره این خودروهای مفهومی نشانگر جهت حرکت خودروسازان را نشان می دهند.

اخیرا چینی ها نیز دست به کار شده و در نمایشگاه های معتبر همپای بزرگان به ارائه خودروهای کانسپت و دیدگاه های خود می پردازند. در این میان در سال های اخیر چری به عنوان خودروسازی بزرگ عزم در راه جهانی شدن و ورود به بازارهای معتبر دارد هر ساله کانسپتهای زیبا با مهندسی بالا که نشات گرفته از تیم مهندسی بین المللی و معتبر این شرکت بزرگ خودروسازی می باشد عرضه می دارد.

Chery-Beta-concept-چری-کانسپت-بتا

در سالهای گذشته کانسپتهای آلفا 5 و بتا 5 را معرفی نمود که حاصل آن تولید خودروهای استراتژیک و موفق چری یعنی آریزو7 و تیگو5 گردید. این دو خودرو کمپانی چری را وارد مرحله جدید از تولید، کیفیت و مهندسی نمود.

اخیراً چری دو کانسپت آلفا و بتا نیز معرفی گردیدند. کانسپت آلفا یک سدان مدرن و بتا نیز یک مینی SUV جذاب می باشد که در برنامه های آتی چری برای تولید قرار خواهد گرفت تا نشان دهنده عملکرد درست یک شرکت خودروسازی در راه جهانی شدن باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • ریحانه فتحی | 19/09/1394 در 15:45

    فوق الادسسسسسسسسسسسس
    بی نظیره

کیوسک مطبوعاتی