پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی جدید شاسی بلند فیکسر 2018

فیسکر در 2018 شگفتی می آفریند

هنریک فیسکر، طراح پیشین استون مارتین و مدیر فعلی شرکت فیسکر تصاویر خودروی خودران اوربیت خود را در توییتر منتشر کرد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این شاسی بلند فوق العاده و جذاب که به عنوان دومین محصول این شرکت تازه تاسیس یعنی فیکسر بوده  و به […]

امیر
یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

هنریک فیسکر، طراح پیشین استون مارتین و مدیر فعلی شرکت فیسکر تصاویر خودروی خودران اوربیت خود را در توییتر منتشر کرد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این شاسی بلند فوق العاده و جذاب که به عنوان دومین محصول این شرکت تازه تاسیس یعنی فیکسر بوده  و به گفته مدیر این شرکت،”ما به دنبال تغییر در خودروهای خودران در آینده خواهیم بود.”

علی رغم این که تصاویر منتشر شده تنها طرح این شاسی بلند منحصر به فرد بوده اما شرکت فیسکر نوید عرضه ی آن را در اکتبر سال 2018 داده است.

این تولید کننده خودروهای برقی در معرفی این محصول در صفحه فیس بوک خود نوشت،  “شاتل های خودران، الکتریکی و متصل برای شهرهای هوشمند است”

طراحی این خودروی متمایز به شکل بیضی بوده و از ویژگی های جالبی مانند متن های پروژکتوری بر روی شیشه بهره برده و فضای داخلی آن لابی هتل های مدرن و لوکس را تداعی می کند.

بنا به گزارش روزنامه باس، طراحی اربیت جدید با همکاری یک شرکت چینی به نام گروه وانشیانگ انجام شده است.

این شرکت چینی در زمینه شهرهای هوشمند فعالیت می کند و بیش از 160 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی