پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برندگان رقابت شرکت اینفینیتی

برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷

جستجو به دنبال افرادی درخشان و با استعداد مهندسی در دوره سال ۲۰۱۷ آکادمی مهندسی اینفینیتی به پایان رسید. ۷ برنده از هر منطقه از جمله آسیا و اقیانوسیه، کانادا، چین، اروپا، مکزیک، خاورمیانه و ایالات‌متحده وارد یک دوره کارآموزی ۱۲ ماهه در زمینه فناوری‌های خودرو و فرمول یک می‌شوند که به شرح ذیل اعلام […]

امیر
شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

جستجو به دنبال افرادی درخشان و با استعداد مهندسی در دوره سال ۲۰۱۷ آکادمی مهندسی اینفینیتی به پایان رسید. ۷ برنده از هر منطقه از جمله آسیا و اقیانوسیه، کانادا، چین، اروپا، مکزیک، خاورمیانه و ایالات‌متحده وارد یک دوره کارآموزی ۱۲ ماهه در زمینه فناوری‌های خودرو و فرمول یک می‌شوند که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

آکادمی مهندسی اینفینیتی که برند لوکس نیسان است، حاصل مشارکت فنی و همکاری گسترده بین شرکت اینفینیتی و تیم فرمول یک رنو اسپرت است. متقاضیان برای اینکه یکی از این ۷ برنده باشند یک پازل مهندسی آنلاین که توسط متخصصان پازل در سایت Brilliant.org طراحی شده بود را تکمیل کردند. این پازل بخشی از فرآیند چندمرحله‌ای استخدام بود. سپس از متقاضیان برتر دعوت شد تا در منطقه زندگی خودشان در یک رقابت نهایی شرکت کنند که در این مرحله ۷ شرکت‌کننده نهایی به پیروزی رسیدند.
توماسو وُلپه، مدیر اینفینیتی موتوراسپرت گفت:
«در هر دوره از آکادمی مهندسی اینفینیتی، از شور و شوق دانشجویان در سرتاسر جهان و سطح باورنکردنی استعداد افرادی که جذب این انجمن می‌شوند، بیشتر و بیشتر شگفت‌زده می‌شویم. دانشجویان، موفقیت‌های فارغ‌التحصیلان پیشین آکادمی ما را دیده‌اند که به مشاغل موفقی در زمینه خودرو و مسابقات خودرویی دست یافته‌اند. در نتیجه نسبت به قبل دانشجویان بیشتری قصد شرکت در این رقابت را دارند. آن‌ها می‌خواهند با این تجربه مهندسی تکرارنشدنی، شغل خود را آغاز کنند. با گسترش ارتباط میان مسابقات فرمول یک و صنعت خودرو و افزایش تمرکز دوره‌های کارآموزی امسال بر پیشرفت و توسعه خودروهای خیابانی، در حال تربیت نسلی جدید از مهندسان هستیم که نقشی حیاتی در تبادل فناوری میان این دو صنعت ایفا خواهند کرد».

این ۷ برنده جدید هم اکنون در حال انتقال به بریتانیا برای یک فرصت شغلی دائمی هستند که شامل سفر، در اختیار گذاشتن یک خودروی اینفینیتی از طرف شرکت برای رفت‌وآمد، حقوق ماهیانه و فرصت کار کردن در کنار مهندسان پیشرو در جهان در زمینه پیشرفته‌ترین فناوری‌های صنعت خودرو و خودروهای مسابقه‌ای است.

ایجاد خط مونتاژ خودروهای خارجی با استفاده از تخفیف گمرکی

هرآنچه می خواهید از نیسان و اخبار پیرامونش بدانید/معرفی مجله خبری نیسان نوین

خودرو خارجی ارزان و با کیفیت در ایران خیال است.

با حضور خودروسازان خارجی در این واردات خودرو قطع نخواهد شد

رکورد سریع ترین سدان نوربرگ رینگ توسط جگوار XE SV Project 8

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی