پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید

سایپا جزء موفقترین شرکت های تولیدی داخل کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری استان هرمزگان گفت: سایپا از موفق ترین شرکت های تولید خودرو در کشور است که نقش پررنگی در صنعت خودرو دارد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : علی رئوفی که در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته […]

امیر
یکشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری استان هرمزگان گفت: سایپا از موفق ترین شرکت های تولید خودرو در کشور است که نقش پررنگی در صنعت خودرو دارد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

علی رئوفی که در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس حضور یافته بود، گفت: سایپا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بومی سازی آن مشتریان داخلی زیادی را جذب خواهد کرد همانگونه که در حال حاضر با تنوع محصولات خود توانسته است بسیاری از مشتریان را جذب کند.
وی گفت: امروزه شاهد هستیم که خودروسازان داخلی در موضوع کیفیت خودروها، به نسبت موفق عمل کرده و توانستند رضایت نسبی مردم را کسب کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری استان هرمزگان در خصوص خودروی پراید گفت: پراید نقش یک خودروی ملی را در کشور ایفا می کند و اغلب مردم از این خودرو راضی هستند و این خودرو در سطح وسیعی توسط مردم استفاده می شود.
وی گفت: امیدوارم با نمایش خودروها و قطعاتی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند فرصت مناسبی پیش آید تا مردم برای خرید خودروهای داخلی تشویق شوند که باعث اشتغالزایی بیشتر و رونق تولید در داخل کشور خواهد شد.
رئوفی تاکید کرد: به تولیدکنندگان داخلی کمک کنیم تا توان علمی شان را افزایش دهند و همچنین به لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابند تا به مرز خودکفایی برسیم که نیازی به واردات خودرو نداشته نباشیم.
گفتنی است سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ تجهیزات وابسته بندرعباس با استقبال گسترده شهروندان بندرعباس و مردم هرمزگان، جمعه شب به کار خود پایان داد.

موفق عمل کردن سایپا در تحقیق و توسعه محصولات

فروش فوری سراتو آپشنال سایپا با 8 میلیون تخفیف (آذر 96)

سایپا در سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفیت هستند

تحویل کانکس های اهدایی گروه سایپا به مردم زلزله زده غرب کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی