پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک J4

نگاهی به جک J4 محصول جدید کرمان موتور/ آتش رقابت میان چینی ها تند شد!

کرمان موتور که تجربه موفق عرضه انواع خودروهای جک را در سال های گذشته دارد، قصد دارد در نمایشگاه خودروی کرمان سدان جدید جک J4 را رونمایی کند. این خودرو به عنوان تکمیل کننده سبد محصولات جک در ایران به شمار می رود. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند: به احتمال زیاد جک J4 در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۵ دی ۱۳۹۶

کرمان موتور که تجربه موفق عرضه انواع خودروهای جک را در سال های گذشته دارد، قصد دارد در نمایشگاه خودروی کرمان سدان جدید جک J4 را رونمایی کند. این خودرو به عنوان تکمیل کننده سبد محصولات جک در ایران به شمار می رود.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند:

به احتمال زیاد جک J4 در بازه قیمتی 50 تا 60 میلیون تومان عرضه خواهد شد تا به جمع مبارزین این بخش از بازار بپیوندد. به این ترتیب این خودرو بدل به رقیب مستقیم برلیانس سری 300 ، بسترن B30، جیلی GC30 و چند خودروی دیگر خواهد شد.

جک J4 را باید یک جی 5 جمع و جورتر دانست. زیرا از نظر ظاهری نیز شباهت های زیادی به برادر بزرگ ترش دارد. طراحی این خودرو همچون جی 5 در ایتالیا انجام شده است و طولی برابر 4435 میلی متر و عرضی به اندازه 1725 میلی متر دارد. برلیانس H330 با طولی برابر 4510 میلی متر و عرض 1758 میلی متر یکی از رقیبان نزدیک به جی 4 است که حتی در بخش حجم پیشرانه نیز با این خودرو برابری می کند.

جک J4

در واقع هم جک J4  و هم برلیانس به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز هستند. اما در جک پیشرانه می تواند 112 اسب بخار نیرو تولید کنه و این یعنی 9 اسب بخار نیرو بیشتر. همچنین پیشرانه این خودرو می تواند 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند که حدود 7 نیوتن متر بیش از برلیانس است. البته تصور نکنید این اعداد باعث برتری بی چون و جرای این خودرو نسبت به برلیانس می شود زیرا برلیانس از جمله خودروهای جا افتاده در بازار است و طراحی زیبای آن دل خریداران را با خود می برد.

جک J4 (5)

جی 4 قرار است با گیرباکس دستی 5 سرعته و یا جعبه دنده CVT راهی بازار شود. میزان مصرف سوخت این خودرو حدود 6 لیتر برای مدل دستی و 6.3 لیتر برای مدل اتوماتیک است. احتمالا جی 4 با بیش از 2 کیسه هوای ایمنی عرضه می شود. این خودرو مجهز به EBD+ABS نیز هست. کامل ترین مدل این خودرو از نظر آپشن دارای کروز کنترل، آینه برقی گرمکن دار، مانیتور و GPS خواهد بود. همچنین احتمالا مدل اپشنال با 6 کیسه هوا عرضه می شود.

 

پیش فروش هیوندای اکسنت (ویژه نیمه اول دی 96)

پیش فروش هیوندای i20 (ویژه نیمه اول دی 96)

قیمت جدید هیوندای اکسنت کرمان موتور

قیمت جدید هیوندای i20 (آذر 96)

قیمت خودرو جدید جک S3

نگاهی به استاندارد ایربگ هیوندای های تولید داخل

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

تمرکز بر فشردگی/ مقایسه هایما S5 و جک S3

2 هموطن از یک نگاه/ بررسی هیوندای اکسنت کرمان موتور و کیا سراتو سایپا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی