پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

کارت سوخت دوباره باز می‌گردد/برای اخذ کارت سوخت باید به کجا مراجعه کنیم؟

غیر فعال شدن طرح سهمیه بندی بنزین در سال‌های گذشته باعث شد تا استفاده از کارت‌های بنزین عملا منتفی شود. این در حالی است که سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده استفاده از کارت سوخت مجددا الزامی خواهد شد. سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۶

غیر فعال شدن طرح سهمیه بندی بنزین در سال‌های گذشته باعث شد تا استفاده از کارت‌های بنزین عملا منتفی شود. این در حالی است که سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده استفاده از کارت سوخت مجددا الزامی خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که استفاده از کارت سوخت الزامی خواهد شد، افزود: افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

زیبا اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به قانون مصوب مجلس گفت: با توجه به این که قانون مصوب مجلس تاکید کرده است که سوخت گیری فقط با کارت سوخت امکان‌پذیر است و کارت سوخت جایگاه دار فقط برای موارد ضروری استفاده خواهد شد، مالکان خودروهایی که به هر دلیل فاقد کارت سوخت هستند باید به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت اقدام کنند.

وی با بیان این‌که برای زمان ازسرگیری استفاده از کارت سوخت زمان مشخصی تعیین نشده است، افزود: افرادی که خودرو فاقد کارت سوخت دارند باید برای اخذ این کارت به نمایندگی‌های پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

افزایش 50 درصدی قیمت بنزین به مردم فشار می آورد/ جایگاه داران سوخت در آستانه ورشکستگی

بهای حامل های انرژی در کلاف سردرگمی/ قیمت بنزین نه 1000 تومان می ماند و نه 1500 تومان می شود!

((نه)) مجلس به افزایش قیمت بنزین /قیمت حامل‌های انرژی ثابت می‌ماند

جو مجلس مخالف با افزایش قیمت بنزین / آیا بنزین نهایتا 10 درصد تغییر قیمت خواهد داشت؟

قیمت بنزین از دی ماه 1500 تومان می شود/ جامپ 500 تومانی قیمت بنزین!

بنزین سوپر یا معمولی؟ مساله این است!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی