پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید اسپورتیج

فروش نقدی کیا اسپورتیج 2017 (دی 96)

فروش نقدی کیا اسپورتیج 2017 توسط اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتور در ایران طبق شرح ذیل در دی ماه سال جاری و با قیمت جدید اعلام می شود. بر اساس اعلام اطلس خودرو، کیا اسپورتیج هم‌اکنون با قیمت علی‌الحساب 217 میلیون تومان و با شرایط تحویل 90 روزه عرضه می‌شود که بر این اساس […]

امیر
شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶

فروش نقدی کیا اسپورتیج 2017 توسط اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتور در ایران طبق شرح ذیل در دی ماه سال جاری و با قیمت جدید اعلام می شود.

بر اساس اعلام اطلس خودرو، کیا اسپورتیج هم‌اکنون با قیمت علی‌الحساب 217 میلیون تومان و با شرایط تحویل 90 روزه عرضه می‌شود که بر این اساس قیمت این خودرو پس از افزودن مالیات بر ارزش افزوده معادل 235 میلیون تومان خواهد بود. خریداران همچنین می‌توانند 102 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و باقی مبلغ را در زمان صدور دعوت‌نامه پرداخت کنند.
کیا اسپورتیج عرضه شده از سوی اطلس خودرو با مدل 2017 عرضه می‌شود. این خودرو با بهره‌گیری از موتور 2.4 لیتری می‌تواند 181 اسب بخار قدرت تولید کند و بالاترین سطح آپشن‌ها به بازار ایران عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش کیا اسپورتیج و سایر محصولات اطلس خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس http://www.atlaskhodro.com مراجعه نمایید.

مقایسه ای میان پژو 2008 و کیا اسپورتیج-تازه وارد اروپایی رو در روی کره ای محبوب

نسل جدید اسپورتیج به سبک پورشه

شگفتی باستان‌شناسان آینده! / مقایسه 4 شاسی بلند پر طرفدار

محبوبترین برند خودروهای وارداتی بازار کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی