پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمپین زمین تا ماه مدیران خودرو

از زمین تا ماه با ام وی ام X33 / X33 هایی که بیشترین پیمایش را دارند جایزه می گیرند!

رویای رانندگی کردن با یک خودرو از زمین تا کره ماه آنقدرها هم دور از دسترس نیست! زمین تا ماه فاصله ای طولانی دارد و اگر بخواهید طول آن را اندازه بگیرید، مسافت اش به 360 هزار کیلومتر می رسد. مسافتی که بسیاری از خودروها روی زمین خودمان طی کرده اند. ام وی ام X33 […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶

رویای رانندگی کردن با یک خودرو از زمین تا کره ماه آنقدرها هم دور از دسترس نیست! زمین تا ماه فاصله ای طولانی دارد و اگر بخواهید طول آن را اندازه بگیرید، مسافت اش به 360 هزار کیلومتر می رسد. مسافتی که بسیاری از خودروها روی زمین خودمان طی کرده اند. ام وی ام X33 از اولین شاسی بلندهای چینی بازار ایران است و سابقه ای طولانی در جاده ها و خیابان های ایران دارد. همین ویژگی باعث شده تا شرکت مدیران خودرو کمپینی برگزار کند و طی آن به X33 هایی که بیشترین میزان پیمایش را دارند جایزه اهدا کند.

از زمین تا ماه با ام وی ام X33

به راستی با یک خودرو تا کجا می شود رانندگی کرد و به کجاها رسید؟ چه کسی می‌داند؟ شاید اگر از زمین تا ماه جاده ایی مستقیم وجود داشت ماجراجویانی از سراسر دنیا پیدا می‌شدند که با خودرو شخصی به این سفر طولانی بروند. مسیری که به طور میانگین 350 هزار کیلومتر مسافت دارد. بسیاری از رانندگان با خودرو خود طول این مسیر یا حتی بیش از آن را بر روی زمین رانندگی کرده اند. حال شرکت مدیران خودرو با هدف ارج نهادن به مشتریان وفادار خود که سالها از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، در نظر دارد از ام وی ام X33 هایی که بیشترین پیمایش را داشته باشند قدردانی کرده و به بالاترین کارکرد جایزه ای ویژه اهدا کند. همچنین در این طرح به 33 خودرو بعدی به مدت یکسال سرویس دوره ایی رایگان ارائه خواهد شد.

به همین جهت مدیران خودرو از کلیه مالکان ام وی ام X33 که  با توجه به فاصله تقریبی اعلام شده احتمال می‌دهند  بیشترین فاصله را با خودرو خود تاکنون طی کرده باشد و نزدیکترین فاصله تا ماه را داشته باشد دعوت می‌کند در این کمپین حاضر شوند.

لازم به ذکر است که تاکنون سه نسل مختلف از ام وی ام X33 در بازار ایران عرضه شده و دارندگان این خودرو می‌توانند با شرایط زیر در این مسابقه شرکت کنند:

  • مالکیت یکی از خودروهای X33، X33 new, X33S
  • ارسال دو تصویر (یک تصویر از خودرو و یک تصویر از صفحه کیلومتر شمار خودرو) از طریق تلگرام (@MVMadmin) و اینستاگرام (@Official.mvm)

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنند.

بررسی فنی ام وی ام 315 / در جست و جوی تنوع

توضیحات مدیران خودرو در خصوص توقف تولید برخی از محصولات ام وی ام

آریزو 5 بخریم یا فاو بسترن B30؟/ چینی هایی که سرشان به تنشان می ارزد!

مدیران خودرو سربلند در عمل به تعهدات خود/ چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 20/ نمایش چری آریزو 5 الکتریکی در غرفه مدیران خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 40/ ((فیلم )) مصاحبه جوان خودرو با بابک صدرایی ، مدیر بازاریابی برند چری در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی