پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک

استقبال از فروش اینترنتی کوییک باعث پذیرش مرحله ای ثبت نام

با توجه به استقبال خوبی که از پیش فروش اینترنتی خودرو کوییک انجام شده و حضور انبوه کاربران در سایت جهت ثبت نام این خودرو، در بعضی مواقع پذیرش به صورت مرحله ای انجام می شود که به شرح زیر توصیف می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : با توجه به اینکه در […]

امیر
سه شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۶

با توجه به استقبال خوبی که از پیش فروش اینترنتی خودرو کوییک انجام شده و حضور انبوه کاربران در سایت جهت ثبت نام این خودرو، در بعضی مواقع پذیرش به صورت مرحله ای انجام می شود که به شرح زیر توصیف می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

با توجه به اینکه در روزهای اخیر فضای قیمتی خودروهای داخلی تحت تاثیر مواردی چون افزایش قیمت ارز، بسته شدن سایت سفارش و … بوده و افزایش قیمت را به همراه داشته اند، لذا خودروهای هم رده قیمتی خودرو کوییک، با افزایش قیمت همراه بوده و از طرفی با توجه به شرایط مناسب این خودرو و برخورداری از آپشن های متنوع با استقبال خوب متقاضیان همراه بوده است.

با وجودی که واحد فناوری اطلاعات شرکت سایپا، قبل از شروع ثبت نام، زیرساخت های اینترنتی را پیش بینی کرده است، ولی با توجه به حضور پرشمار متقاضیان برای خرید آنلاین این خودرو، در بعضی اوقات پذیرش به صورت مرحله ای انجام می شود.

علاوه بر این به منظور بهره گیری بهتر متقاضیان در ثبت نام این خودرو جدید، امکان ثبت نام در تمامی نمایندگی های گروه سایپا وجود دارد و علاقمندان به خرید این خودرو می توانند علاوه بر خرید اینترنتی، با حضور در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور اقدام به خرید این خودرو کنند.

شرکت مگاموتور رکورد تولید را شکست

فروش اینترنتی سایپا کوییک (دی 96)

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشان

سایپا رکورد تولید بیشترین خودرو در دو شیفت را شکست

برنامه ویژه سایپا برای طراحی پلتفرم جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی