پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i20-کرمان موتور

فروش محصولات هیوندای i20 و اکسنت کرمان موتور (دی 96)

فروش محصولات هیوندای کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران که شامل هیوندای اکسنت و هیوندای i20 طبق جداول زیر در دی ماه سال جاری اعلام می شود. پیش فروش هیوندای اکسنت (دی 96) : مشخصات فنی اکسنت تولید شده توسط کرمان‌موتور به شرح زیر است: موتور این خودروی کره ای 1591 سی سی و […]

امیر
چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶

فروش محصولات هیوندای کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران که شامل هیوندای اکسنت و هیوندای i20 طبق جداول زیر در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

پیش فروش هیوندای اکسنت (دی 96) :

پیش فروش هیوندای اکسنت (ویژه نیمه دوم دی 96)

پیش فروش هیوندای اکسنت (دی 96)

مشخصات فنی اکسنت تولید شده توسط کرمان‌موتور به شرح زیر است:

موتور این خودروی کره ای 1591 سی سی و از نوع WT است و خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد و با استاندارد یورو 6 وارد بازار ایران می شود. همچنین هیوندای اکسنت معرفی شده دارای سیستم فرمان برقی بوده و از گیربکس با کیفیت اتوماتیک 4 سرعته بهره می برد.

فروش نقدی و اقساطی هیوندای i20 (دی 96) :

فروش نقدی و اقساطی هیوندای i20 (ویژه نیمه دوم دی 96)

فروش نقدی و اقساطی هیوندای i20 (دی 96)

بررسی هیوندای i20  (نسل دوم-کرمان موتور) :

پس از لغو تحریم‌ها قراردادهای خودرویی چشم‌گیری در سال 95 میان خودروسازان وطنی و کمپانی‌های بزرگ خودروسازی منعقد شد. یکی از مهم‌ترین این قراردادها، توافقی بود که کرمان‌موتور و هیوندای برای تولید 2 محصول جدید در ایران امضا کردند. هیوندای i10 و هیوندای i20 دو خودرویی هستند که از این پس در کرمان‌موتور تولید می‌شوند. هم‌چنین قراراست یک محصول دیگر هیوندای نیز به این جمع 2 نفره اضافه شود که خبرها نشان می دهد این عضو جدید هیوندای اکسنت خواهد بود. میان 2 هاچ‌بکی که در حال حاضر روی خط تولید کرمان موتور هستند، هیوندای i20 با موتور پرقدرت‌تر و بدنه بزرگ‌تر، در سگمنتی جای می‌گیرد که در ایران تنوع مناسبی دارد. چراکه در چندسال اخیر باتوجه به ترافیک روزافزون شهرها و افزایش قیمت بنزین، تمایل به استفاده از خودروهای کوچک و جمع‌وجور بیش‌تر از قبل شده است.

نکته جالب درخصوص i20 کرمان‌موتور اینجاست، که خودروساز وطنی برخلاف رویه مرسوم، جدیدترین مدل i20 را برای تولید در ایران انتخاب کرده. نسل اول هیوندای i20 در سال 2007 جایگزین مدل گتز شد. i20 در کلاس B جای می گیرد و از نظر ابعاد بدنه (4035 میلی متر طول، 1734 میلی متر عرض و ارتفاع 1505 میلی متر) بین i10 و i30 قرار دارد. نخستین نسل i20در آخرین سال های عمرش دستخوش تغییراتی در ظاهر قرار گرفت تا همچنان به روز باشد. اما مدل مورد بحث ما نسل دوم و نسخه کاملا به روز شده i20 است که در سال 2014 و در نمایشگاه پاریس معرفی شد. در این سال‌ها آسان‌موتور i20 را به‌عنوان خودرویی وارداتی در کشور عرضه کرده. اما نسل دوم i20 داخل کشور تولید می‌شود و همین باعث‌شده تا اختلاف قیمت‌اش با نمونه وارداتی نسل قبلی زیاد نباشد.

نهال شکوفایی در کویر کرمان/ نگاهی به فواید گسترش همکاری کرمان موتور با هیوندایی

النترا و توسان سال 97 در کرمان موتور به تولید می رسند

بررسی فنی جک j4 / جمع محصولات جک در سبد کرمان موتور جمع شد

قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی