پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا 2018

قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی مشخص شد + شرایط فروش ویژه با وام 80 میلیونی

روزهای گذشته خبر از مشخص شدن قیمت قطعی هیوندای النترا تولیدی کرمان موتور با مدل 97 دادیم. حالا کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی را  با توجه به تعرفه های جدید نیز اعلام کرده و برای آن شرایط فروش ویژه دهه مبارک فجر در نظر گرفته است. شرکت کرمان موتور نمابنده رسمی هیوندای در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶

روزهای گذشته خبر از مشخص شدن قیمت قطعی هیوندای النترا تولیدی کرمان موتور با مدل 97 دادیم. حالا کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی را  با توجه به تعرفه های جدید نیز اعلام کرده و برای آن شرایط فروش ویژه دهه مبارک فجر در نظر گرفته است.

شرکت کرمان موتور نمابنده رسمی هیوندای در ایران برای فروش النترای وارداتی قیمت 198 میلیون تومان را اعلام کرده است که این مبلغ 51 میلیون تومان از النترا تولید داخل بیشتر است.

می توانید النترا 2018 را به دو صورت نقد و اقساط خریداری کنید. برای پیش خرید نقدی، ثبت نام با پرداخت 80 میلیون تومان انجام می شود و خریدار از 5 میلیون تومان تخفیف نقدی نیز بهره مند می شود.

مابقی هزینه این خرید در هنگام صدور دعوتنامه از خریدار دریافت می شود. سود مشارکت و انصراف برای این خرید 18 و 15 درصد اعلام شده و خریدار می تواند در اردیبهشت ماه 97 خودروی خود را دریافت کند.

اگر شما از علاقه مندان به خودروهای سدان و با کیفیت هیوندای هستید اما امکان پرداخت هزینه خرید را به صورت یکجا ندارید، می توانید بخشی از مبلغ هیوندای النترا را از کرمان موتور تسهیلات دریافت کنید.

تسهیلات پرداختی برای النترا 2018 وارداتی 80 میلیون تومان است و شما می توانید این وام را در 12 و یا 24 ماه بازپرداخت نمایید. بنابراین برای ثبت نام 80 میلیون تومان پرداخت و 80 میلیون تومان نیز وام دریافت خواهید کرد و البته 3 میلیون تومان تخفیف نقدی نیز به شما تعلق می گیرد.

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه دهه فجر)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (ویژه دهه فجر)

پیش فروش هیوندای النترا مدل 97 (بهمن 96)

پیش فروش سانتافه 2017 (ویژه دهه فجر)

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

اولین سری جک S3 به مشتریان تحویل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی