پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

نمایشگاه خودرو اصفهان (۹) / ٧ سالگي حضور MVM X33 در ايران

مدیران خودرو که همواره حضور پررنگی در نمایشگاه های خودرویی سراسر کشور دارد، از نمایشگاه خودرو اصفهان نیز غافل نشده و حضوری قابل توجه در چهاردهمین دوره این نمایشگاه دارد. در نخستین روز نمایشگاه خودرو اصفهان، مسئولان مدیران خودرو با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به گفت و گو نشستند و طی مراسمی به […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶

مدیران خودرو که همواره حضور پررنگی در نمایشگاه های خودرویی سراسر کشور دارد، از نمایشگاه خودرو اصفهان نیز غافل نشده و حضوری قابل توجه در چهاردهمین دوره این نمایشگاه دارد. در نخستین روز نمایشگاه خودرو اصفهان، مسئولان مدیران خودرو با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به گفت و گو نشستند و طی مراسمی به مناسب هفتمین سالگرد حضور ام وی ام X33 در بازار ایران، از جمعی از مشریان خود تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

مدیران خودرو بزرگ‌ترین غرفه یکی از سالن‌های اصلی نمایشگاه خودرو اصفهان را به خود اختصاص داده. سبد کاملی از محصولات لاین چری و لاین ام وی ام در این رویداد خودرو در معرض دید عموم گذاشته شده اند. چری تیگو ۷ به عنوان یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو، در کانون توجهات قرار گرفته.

مدیران خودرو

همچنین یک دستگاه چری آریزو۵ الکتریکی که پیش از این شاهد نمایش آن در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ بودیم نیز در غرفه مدیران خودرو حضور دارد و خبر از برنامه های این خودروساز برای فعالیت در عرصه خودروهای الکتریکی و پاک می‌دهد.

مدیران خودرو

ام وی ام X33 که محصول استراتژیک و پرفوش مدیران خودرو به شمار می‌رود و عنوان پرفروش ترین کراس اوور چینی بازار ایران را به خود اختصاص داده، همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان، حضورش در بازار ایران ۷ ساله شده و مدیران خودرو به مناسبت این اتفاق، طی مراسمی از جمعی از مشتریان این شرکت تقدیر کرد.

مدیران خودرو

در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان، جمعی از مسئولان مدیران خودرو با اصحاب رسانه به گفت و گو نشستند و به سوالات آن ها پاسخ دادند. بهرام شریعت، علی شریعت و  ژو (مدیرعامل مديران خودرو) در این نشست خبری با خبرنگاران به گفت و گو نشستند که در ادامه توجه شما را به خلاصه سوال و جواب‌های مطرح شده در این مراسم جلب می‌کنیم:

مدیران خودرو

مدیران خودرو از سال ۸۴ در بازار ایران حضور داد و در این سال‌ها با تولید حدود ۳۰۰ هزار خودرو، توانسته به عنوان یکی از مهمترین خودروسازان خصوصی کشور مطرح شود.

بحث آلودگی هوا در شهرهای بزرگ از معضلات مهم امروز به شمار می‌رود. این یک مشکل مشترک میان ایران و چین است و با توجه به سابقه قبال توجه چری در بازار ایران، هرگونه دستاورد جدید که کمک به حل این مشکل کند، به محصولات ام وی ام و چری در بازار ایران منتقل می‌شود.

از ۲ سال پیش چری تلاش جدی برای ارتقاء استاندارد آلایندگی محصولات خود را آغاز کرده و در حال حاضر محصولات چری با استاندارد آلایندگی یورو۵ به تولید می‌رسند.

مدیران خودرو به عنوان یک شرکت خصوصی، علاوه بر جلب رضایت مشتریان و تلاش در این حوزه، بحث آلایندگی خودروها را نیز در دستور کار خود قرار داده و چری نیز به عنوان یک شرکت پاسخگو و مسئول در قبال مشتریان، تمام تلاش خود را برای عملکرد هرچه مناسب‌تر در این زمینه به کار گرفته است.

شرکت مدیران خودرو برای تولید و عرضه خودروهای برقی آمادگی کامل دارد و می‌تواند در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماهه روند تولید و عرضه این خودروها را آغاز کند. با توجه قیمت بالای خودروهای الکتریکی، در کشور چین ۶۰ درصد قیمت این خودروها به خریداران سوبسید داده می‌شود و در ایران نیز، عرضه این خودروها، مستلزم همکاری دولت در بحث دادن تسهیلات به خریداران و آماده کردن بستر مناسب برای خودروهای الکتریکی است.

با توجه به ۷ ساله شدن ام وی ام X33 در بازار ایران، مسئولان مدیران خودرو در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد این خودرو گفتند:

پروژه ساخت این خودرو ۱۳ سال پیش در چین شروع شد. X33 از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸، موفق‌ترین کراس اوور در بازار چین بود. این خودرو در ۳ نسل در بازار ایران عرضه شده است و طی این سال ها استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمده. شرکت چری پروژه ساخت مدل جدید X33 با پلت فرم و پیشرانه به روز شده را دنبال می کند و برنامه جدی برای افزایش داخلی سازی این محصول در بازار ایران دارد. همچنین برای سال ۲۰۱۸ ، چری از یک سدان کاملا جدید رونمایی می‌کند.

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

نمایشگاه خودرو اصفهان (5) / مانور کرمانی ها در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی