پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس-ایرتویا

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

نوزدهمین دوره متوالی گزارش رضایت مشتریان در خصوص ” کیفیت اولیه خودروهای سواری” طبق روال هر سال از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI منتشر شده است. در این نظرسنجی که به 6 ماهه نخست سال 96 مربوط می شود، خودروهای بازار ایران در 7 دسته قیمتی طبقه بندی شده اند. در ایننظرسنجی، تویوتا پریوس به عنوان پرفروش […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

نوزدهمین دوره متوالی گزارش رضایت مشتریان در خصوص ” کیفیت اولیه خودروهای سواری” طبق روال هر سال از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI منتشر شده است. در این نظرسنجی که به 6 ماهه نخست سال 96 مربوط می شود، خودروهای بازار ایران در 7 دسته قیمتی طبقه بندی شده اند. در ایننظرسنجی، تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودرو هیبرید دنیا و اولین خودرو هیبریدی که پایش به ایران باز شد، در رنج قیمت 125 تا 200 میلیون تومان توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

در این تحقیق با ۶۹.۰۷۴ نفر از خریداران ۹۷ خودروی سواری که از ۱۷ شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است. خودروهای موجود در بازار در هفت دسته قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون، ۲۵ تا ۵۰ میلیون، ۵۰ تا ۷۵ میلیون، ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون، ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون و  بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان دسته بندی شده اند که تویوتا پریوس توانسته در دسته 125 تا 200 میلیون تومان رتبه نخست در میزان رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص دهد.

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و با توجه به گزارش میزان رضایت مشتریان از کیفیت اولیه خودروها در شش ماه نخست سال ۹۶، تویوتا پریوس توانست در دسته خودروهای 125 تا 200 میلیون تومان با کسب ۸۴۲ امتیاز عنوان نخست را در رتبه بندی کسب کند.

در این گزارش، خودروها به هفت دسته متفاوت از لحاظ رده قیمتی تقسیم بندی شده و با هم مقایسه شده اند. دسته بندی ها براساس قیمت شرکتی خودروها در شش ماهه اول ۱۳۹۶ صورت گرفته و تویوتا پریوس در دسته ای با بازه قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

درحالی که بعضی از برندها با بیش از یک خودرو در این دسته (با بازه قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان) حضور داشتند، اما تویوتا پریوس با اختلاف زیادی توانست عنوان با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان را با کسب رتبه نخست از آن خود نمایند.

تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودرو هیبرید در دنیا و اولین خودروی هیبرید عرضه شده در بازار ایران شناخته می شود که از زمان تولید آن بیش از ۴ میلیون دستگاه تولید شده است. این خودرو در بازار ایران نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بوده که سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

نسخه ویژه تویوتا هایلوکس به مناسبت تولد 50 سالگی

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس 2017 (بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور 2018 (بهمن 96)

قیمت جدید تویوتا پریوس 2017 اعلام شد

خودروهای هیبرید در پیچ و خم تصمیم گیری

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 + بررسی کامل تویوتا RAV4

لکسوس LS جدید تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی + قیمت گذاری انواع مدل های LS

مجوز پیش فروش خودرو برای ایرتویا، رامک خودرو و عظیم خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی