پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روفور 2017

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 + بررسی کامل تویوتا RAV4

ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا در ایران، قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 را اعلام کرد. این قیمت با توجه به نوسانات و تغییرات نرخ ارز در ایران تغییر کرده است.  به گزارش جوان خودرو قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 – بهمن 96: روفور 2018 قیمت (25 دی) تیپ قیمت جدید 332/000/000 T3-V 339/000/000 — T3-E […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۶

ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا در ایران، قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 را اعلام کرد. این قیمت با توجه به نوسانات و تغییرات نرخ ارز در ایران تغییر کرده است.

 به گزارش جوان خودرو

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 – بهمن 96:

روفور 2018
ttmx5k6drdz49c7zpzbr.jpg
قیمت (25 دی) تیپ قیمت جدید
332/000/000 T3-V 339/000/000
T3-E 352/000/000

تویوتا RAV4

تویوتا RAV4

مدل ۲۰۱۴ RAV4، نسل چهارم این کراس‌اوور محبوب تویوتا به‌شمار می‌رود و با کد اتاق XA40 به عنوان کوچک‌ترین شاسی‌بلند تویوتا شناخته می‌شود. در نسخه فیس‌لیفت ۲۰۱۶ که در سال ۱۳۹۴ در بازار ایران عرضه شده، تنها به تغییرات جزیی در ظاهر و فهرست آپشن‌ها بسنده شده و از نظر فنی، هیچ تفاوتی با قبل ندارد.  بیش‌تر تغییرات در نمای جلو متمرکز شده و ظاهر این قسمت از نسخه قبل از فیس‌لیفت آرام‌تر به نظر می‌رسد.

تویوتا RAV4

جلوپنجره کوچک‌تر از قبل شده اما ورودی‌های هوا روی سپر حجیم‌تر و بزرگ‌تر هستند. اگر از تغییرات جزیی قسمت عقب فاکتور بگیریم، تنها از چراغ‌های عقب باید به عنوان اصلی‌ترین تغییرات نسخه فیس‌لیفت نام ببریم. هم‌چنین آنتن بال کوسه‌ای عقب، آینه‌های جانبی جدید و رینگ‌های 17 اینچی متفاوت با قبل نیز در RAV4 فیس‌لیفت به چشم می‌خورند. بعد از از سر گرفته شدن واردات خودرو، مدل 2018 شاسی بلند جمع و جور تویوتا نیز در بازار ایران عرضه شده که البته تفاوت خاصی با قبل ندارد. اما تویوتا در بازارهای خارجی مدل 2018 راوفور را در نسخه ادونچر نیز معرفی کرده که تفاوت هایی با مدل عادی دارد.

تویوتا RAV4

کابین نیز در نسخه فیس‌لیفت تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و تنها به تغییر فرم صفحه‌آمپر پشت فرمان و اضافه شدن یک نمایش‌گر دیجیتالی 4.2 اینچی به این قسمت بسنده شده است. هم‌چنین آینه‌های جانبی در نسخه فیس‌لیفت به‌صورت برقی جمع می‌شوند، سنسور فاصله‌سنج جلو نیز اضافه شده و یک صفحه نمایش 7 اینچی نیز در کنسول جلو جا خوش کرده. تویوتا ادعا می‌کند کیفیت متریال کابین  RAV4 فیس‌لیفت بهتر از قبل شده.

در صندلی‌های جلو و عقب با این خودرو مشکلی از نظر فضای سر و پا احساس نمی‌شود، اما حالت نیمکت مانند صندلی‌های عقب باعث شده تا در پیچ‌های تند سرنشینان روی آن سر بخورند. صندوق بار بزرگ همه نیازهای مسافرتی یک خانواده ۴ نفره را پاسخ می‌دهد و در میدان رقابت رقبا را سربلند می کند. شاید RAV4 از نظر فهرست امکانات و آپشن در مقابل رقبای کره ای سر خم کند، اما بدون شک گزینه ای مناسب تر از کره ای ها برای استفاده در طولانی مدت است و دوام فوق العاده اش، استهلاک کمتری را به سرمایه شما تحمیل می کند.

روفور 2017

تویوتا RAV4 جدید هم‌چون مدل قبلی از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری VVTI برخوردار است که توانایی تولید ۱۷۷ اسب‌بخار و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. از سواری با RAV4 انتظار نرمی برادران بزرگ‌ترش نظیر پرادو و لندکروزر را نداشته باشید. اما در کلاس خودش یکی از مناسب ترین سواری ها در اختیارتان قرار می دهد و نسبت به رقبای کره ای، عملکرد چشمگیرتری در مسیرهای خارج جاده ای دارد..

سیستم کنترل گشتاور پویا، گشتاور تولید شده را میان چرخ‌های جلو و عقب مدیریت می‌کند و تعادل مناسبی برای RAV4 به ارمغان می‌آورد. RAV4 به سیستم فرمان‌پذیری الکترونیکی ACTIVE DRIVE و سامانه EPS مجهز شده است و دقت فرمان‌اش دلچسب است. هم‌چنین اگر هوس کردید با RAV4 به تپه‌نوردی و آفرود بروید، سامانه‌های بالا رفتن از تپه HILLSTART و پایین آمدن از تپه DOWNHILL ASSIST به کنترل راحت‌تر کمک شایانی می‌کنند.  جعبه‌دنده ۶ سرعته تیپ‌ترونیک نیز با پیشرانه هماهنگ است.

پیشنهاد نهایی

شاید RAV4 از نظر فهرست امکانات و آپشن در مقابل رقبای کره ای سر خم کند، اما بدون شک گزینه ای مناسب تر از کره ای ها برای استفاده در طولانی مدت است و دوام فوق العاده اش، استهلاک کمتری را به سرمایه شما تحمیل می کند.

مشخصات فنی تویوتا RAV4

کلاس: کراس‌اوور
پیشرانه (سیلندر): ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ
حجم موتور: ۲۵۰۰ سی‌سی
قدرت: ۱۷۷ اسب‌بخار در دور ۶۰۰۰
گشتاور: ۳۳۳ نیوتن‌متر در دور ۴۱۰۰
گیرباکس: ۶ سرعته تیپ‌ترونیک
وزن: ۱۷۸۰ کیلوگرم
مصرف ترکیبی: 8.2 لیتر
حجم باک: 56 لیتر

امکانات تویوتا RAV4

شیشه‌ها و آینه‌های برقی، صندلی عقب تاشو، کروزکنترل، برف پاک‌کن اتوماتیک، آینه تاشو برقی، صندلی برقی راننده، سنسور پارک جلو، صفحه نمایش 7 اینچی، سانروف برقی

تویوتا راوفور 2018 در سبد محصولات ایرتویا + قیمت و شرایط فروش

قیمت جدید تویوتا پریوس 2017 اعلام شد

مجوز پیش فروش خودرو برای ایرتویا، رامک خودرو و عظیم خودرو

شیب آرام قیمت تویوتا RAV4 در فراز و نشیب بازار خودروهای وارداتی

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

قیمت جدید BYD S6 اعلام شد

قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی مشخص شد + شرایط فروش ویژه با وام 80 میلیونی

قیمت نیسان جوک اسپرت مشخص شد + شرایط فروش اقساطی

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی