پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای فرسوده

تاکید رئیس جمهور بر از رده خارج کردن خودروهای فرسوده

به گفته رئیس جمهور، ایران در خودرو سازی مهارتی پیدا کرده که می تواند خودرو مناسب برای بازار داخلی و صادرات تولید کند. همچنین دکتر حسن روحانی ضمن تاکید بر این که خودروهای فرسوده باید بطور کامل از رده خارج شوند، گفت: ما برای نوسازی خودروهای فرسوده، علاوه بر محیط زیست به صرفه جویی انرژی هم توجه داریم. […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

به گفته رئیس جمهور، ایران در خودرو سازی مهارتی پیدا کرده که می تواند خودرو مناسب برای بازار داخلی و صادرات تولید کند. همچنین دکتر حسن روحانی ضمن تاکید بر این که خودروهای فرسوده باید بطور کامل از رده خارج شوند، گفت: ما برای نوسازی خودروهای فرسوده، علاوه بر محیط زیست به صرفه جویی انرژی هم توجه داریم.

به نقل از سایپا نیوز؛ رئیس جمهور، توسعه حمل و نقل عمومی و کنترل تردد انواع خودروها را عامل مهمی در بهبود محیط زیست دانست و با تاکید بر اینکه طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل گام بزرگ دولت برای بهبود محیط زیست است، اظهارداشت: رفاه و آلودگی هوا همراه با صنعتی شدن است اما محیط زیست و سلامت مردم باید اولویت اصلی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای ودرون شهری و طرح های اشتغال زایی، با بیان اینکه خودروهای فرسوده باید بطور کامل از رده خارج شوند، اظهارداشت: ما برای نوسازی خودروهای فرسوده، علاوه بر محیط زیست به صرفه جویی انرژی هم توجه داریم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی