پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

فروش محصولات چری (ویژه دهه فجر)

فروش محصولات چری من جمله تیگو 7 و آریزو 5 توربو ویژه دهه فجر توسط این شرکت با بازپرداخت های بلند مدت به شرح زیر و در بهمن ماه سال جاری اعلام می شود. شرکت مدیران خودرو برای محصولات برند چری به مناسبت دهه فجر طرح فروش ویژه ای را در نظر گرفته است که […]

امیر
دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

فروش محصولات چری من جمله تیگو 7 و آریزو 5 توربو ویژه دهه فجر توسط این شرکت با بازپرداخت های بلند مدت به شرح زیر و در بهمن ماه سال جاری اعلام می شود.

شرکت مدیران خودرو برای محصولات برند چری به مناسبت دهه فجر طرح فروش ویژه ای را در نظر گرفته است که شامل شرایط متنوع پرداخت و بازه زمانی تا 36 ماه می شود.

در این طرح فروش سعی شده است تا کمترین میزان سود با بیشترین بازه زمانی در بازپرداخت اقساط لحاظ شود.

در این طرح فروش جدید، شرایط بدون بهره تا سود حداکثر 18 درصد تعریف شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت www.cheryco.ir مراجعه نمایند.

 تیگو7 را بیشتر بشناسیم :

تیگو7 در کلاس کراس اوورها یا همان شاسی بلندهای جمع و جور جای می‌گیرد و مهم‌ترین تفاوت‌اش با سایر رقبای هم وطن در ایران، ظاهر جذاب و متفاوت آن است که نظر خیلی از خریداران را به خود جلب می‌کند. چری مدت‌هاست که از مرحله کپی برداری طراحی خودروهایش از خودروهای روز دنیا گذر کرده و به لطف همکاری با استدیوهای بزرگ، طراحی متفاوت و جذابی به محصولات‌اش تزریق شده‌اند و اگر بخواهیم طراحی تیگو۷ را توصیف کنیم، باید بگوییم نسبت به هم قطاران خود یک سر و گردن بالاتر است. پیشرانه 4 سیلندر 1498 سی سی مجهز به سیستم توربوشارژ در دل این خودرو جای گرفته که ساخته شرکتAVL  اتریش است. این پیشرانه توان تولیدی 147 اسب بخار  و گشتاور 210 نیوتن متر  را به شما هدیه می‌کند.  این نیرو توسط گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ ساخت شرکت گتراگ آلمان به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

برخی مشخصات آریزو 5 توربو شارژ :

چری آریزو5 توربو که با پسوند TE شناخته می شود، از پیشرانه ای مشترک با چری تیگو7 برخوردار است. این پیشرانه 1.5 لیتری نسبت به آریزو5 معمولی یک تفاوت مهم دارد و آن استفاده از توربوشارژر است. همین ویژگی باعث شده تا علی رغم بدون تغییر ماندن حجم پیشرانه، توانش به 147 اسب بخار یعنی حدود 30 اسب بخار بیشتر از قبل برسد. این پیشرانه که به تکنولوژی زمان بندی متغیر DVVT مجهز شده، 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که در دور 1750 تا 4000 دور به محور جلو منتقل می شود. توربوشارژ به کار رفته در موتور آریزو5 توربو ساخت برند HONEYWALL آمریکا بوده که در ساخت توربوهای کوچک با امکانات پیشرفته شهرت دارد.

بررسی فنی ام وی ام 315 / در جست و جوی تنوع

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

فرصت تست خودروهای توربوشارژ چری در پیست آزادی

چری آریزو 5 توربو آزمایش فنی شد + عکس

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی