پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح خط بدنه سازی گروه خودروسازان بم

بهار جیلی در ایران / افتتاح خط بدنه سازی پیشرفته گروه خودروسازان بم (بمکو)

در روزهایی که بازار خودرو همچنان در سرمای زمستانی به سر میبرد ،نشان تجاری جیلی با شریک تولیدی و تجاری خود یعنی شرکت خودرو سازان بم ، روزهای خوبی را سپری می کند. در جدیدترین اقدام، گروه خودروسازان بم خط بدنه سازی پیشرفته خود را در مجموعه تولیدی اختصاصی خود در مجموعه اقتصادی ارگ جدید راه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

در روزهایی که بازار خودرو همچنان در سرمای زمستانی به سر میبرد ،نشان تجاری جیلی با شریک تولیدی و تجاری خود یعنی شرکت خودرو سازان بم ، روزهای خوبی را سپری می کند. در جدیدترین اقدام، گروه خودروسازان بم خط بدنه سازی پیشرفته خود را در مجموعه تولیدی اختصاصی خود در مجموعه اقتصادی ارگ جدید راه اندازی کرده است.

شرکت خودرو سازان بم که یکی از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی کرمان خودرو بوده و از سال 1396 تولید و عرضه یکی از اقتصادی ترین و با کیفیت ترین خودرو های بازار را با همکاری شرکت جیلی در ایران آغاز کرده است. جیلی GC6 ، محصول اقتصادی گروه خودروسازان بم توانست که در مدت زمان کوتاهی تقاضای بازار خودرو های محدوده 50 میلیون را تحت تاثیر خود قراردهد.

جیلی-لوگو

خودرو جیلی GC6 در زمره پر طرفدارترین خودرو های اقتصادی با کیفیت ساخت مناسب در بازارهایی چون چین ، روسیه و خاور میانه جای می گیرد. تا کنون حدود 650 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده است. این آمار فروش و کیفیت ساخت مناسب را باید در دانش و تکنولوژی گران قیمت اروپایی و حتی ژاپنی بکار رفته در این خودرو جست و جو کرد.

جیلی

شرکت جیلی هلدینگ یک استراتژی جدید را از سال 2012 در پیش گرفته است و با خرید سهام شرکتهای تراز اولی از جمله ولوو ، نسلی از خودرو ها را آفریده که در سال 2017 با ثبت رکورد فروش یک میلیون و دویست هزار دستگاه در بازار گسترده چین ، خود را بعنوان یک شرکت کاملا متمایز مطرح نموده اند.

شرکت خودرو سازان بم نیز که سابقه همکاری با شرکت های بزرگ همچون فولکس واگن آلمان  را در کارنامه خود دارد ، اینبار نیز با انتخابی صحیح افق گسترده ایی را در بازار خودرو بوجود خواهد آورد.

جیلی

در حال حاضر با واقعیاتی که اقتصاد ایران و بازارهای مربوط به آن را تحت تاثیر قرار داده  و با همگرایی با سیاستهای دولت با محوریت تولید وتوسعه آن ؛ توانسته است که بمناسبت ایام جشنهای انقلاب ، خط بدنه سازی پیشرفته خود را در مجموعه تولیدی انحصاری و اختصاصی خود در مجموعه اقتصادی ارگ جدید راه اندازی نماید.

افتتاح خط بدنه سازی گروه خودروسازان بم

این خط که ظرفیتی معادل 150 دستگاه را در روز خواهد داشت ، تولید خودرو های سواری جیلی را در بازار ایران عهده دار خواهد بود. با این اوصاف میتوان انتظار داشت که شرکت جیلی بهار چینی خود را در ایران با بهره گیری از ظرفیت تولیدی شرکت خودرو سازان بم شکوفا نماید.

با توجه به این رویداد شرکت خودرو سازان بم نیز ، بزودی پیش فروش محصول جدید جیلی را از طریق شبکه گسترده ومطمئن خود در سرتاسر کشور آغاز خواهد کرد و مشتریان جویای کیفیت ، زیبایی وقیمت وشرایط مناسب فروش را به مقصود خواهد رساند.

آرین خودرو پارس بازوی واردات محصولات جیلی در ایران

آغاز مجدد فعالیت خودروسازان بم با جیلی GC6

سهام داری یک یخچال ساز چینی در مرسدس بنز

بازگشایی 9 نمایندگی جیلی در یک روز!

جیلی جان تازه ای را در لوتوس می دمد

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

گزارش نمایشگاه شیراز (7) / حضور خودروسازان بم با جیلی زیر 50 میلیون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی