پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکاپ پژو 2008

ایکاپ الگویی در مشارکت بین المللی خودروسازان

مدیرعامل ایکاپ ، تاسیس این شرکت را الگوی منحصربه فردی از مشارکت های خارجی خودروسازان دانست و گفت: اجرای این قرارداد سبب ایجاد ارزش افزوده در صنایع بالا دستی و پایین دستی خواهد شد. ایکاپ اولین خودرو پسا برجامی خود یعنی پژو 2008 را که توسط گروه صنعتی ایران خودرو و پژو تولید شده است […]

امیر
چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

مدیرعامل ایکاپ ، تاسیس این شرکت را الگوی منحصربه فردی از مشارکت های خارجی خودروسازان دانست و گفت: اجرای این قرارداد سبب ایجاد ارزش افزوده در صنایع بالا دستی و پایین دستی خواهد شد.

ایکاپ اولین خودرو پسا برجامی خود یعنی پژو 2008 را که توسط گروه صنعتی ایران خودرو و پژو تولید شده است را در ایران روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

محمدرضا معتمد در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو تامین منافع خودروسازی را ماحصل اجرای قرارداد میان ایران خودرو و پژو دانست و گفت: سودآوری در این مشارکت باید به صورت پایدار بوده و زمینه توسعه صنعت کشور را فراهم آورد.

وی ایران را بزرگ ترین بازار در منطقه دانست و گفت: ایران می تواند به عنوان مرکزی برای پوشش دهی و عرضه محصول به منطقه نیم میلیاردی خاورمیانه باشد.

معتمد به ارکان و پایه های همکاری با پژو اشاره کرد و گفت: محلی سازی تولید و افزایش میزان ساخت داخل محصولات از جمله موارد مهمی است که به صورت جدی توسط ایکاپ دنبال می شود.

وی افزود: برای تحقق این هدف ارتباط خوبی میان سازندگان ایران و شرکت های قطعه ساز تراز اول جهانی برقرار شده و مشارکت هایی میان آنان شکل گرفته و قراردادهایی نیز منعقد شده است. مدیرعامل ایکاپ با بیان این که توانمندی در لجستیک قطعات نیز برای ما اهمیت زیادی دارد گفت: زمینه پیشرفت زیادی وجود دارد تا لجستیک با بیشترین کیفیت انجام شود.

وی افزود: ما به صادرات فراتر از 30 درصد محصولات فکر می کنیم و در صدد هستیم تا در شبکه PSA حضور فعالی داشته باشیم.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه به دعوت پژو از سازندگان ایرانی برای مشارکت در پروژه الجزایر این شرکت اشاره کرد و  گفت: پس از ارزیابی سازندگان توسط پژو تایید توانمندی آنان، درحال حاضر تامین 143 قطعه محصولات ایکاپ را به 75 سازنده ایرانی سپرده ایم و قراردادهای دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: کیفیت قطعات، عمق داخلی سازی و قیمت رقابتی در مشارکت با قطعه سازان اهمیت زیادی دارد.

تست و بررسی پژو 508 محصول جدید ایکاپ در جاده چالوس/شیر فرانسه در سیاه بیشه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 41/ ((فیلم )) قیمت پژو 508 از زبان پیر فوره، مدیر بازاریابی ایکاپ

جلسه مدیران ارشد شرکت پژو-سیتروئن (PSA)، ایکاپ و ایساکو برگزار شد

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی