پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان X50

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 توسط کرمان موتور و با تحویل یک ماهه در اسفند ماه سال جاری اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (فروردین 97) فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (اسفند 96) : مشخصات فنی لیفان X50 : به‌خاطر ازدحام خودروها و ترافیک شدید در چین، در این کشور […]

امیر
پنجشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 توسط کرمان موتور و با تحویل یک ماهه در اسفند ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (اسفند 96) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (اسفند 96)

مشخصات فنی لیفان X50 :

به‌خاطر ازدحام خودروها و ترافیک شدید در چین، در این کشور اکثر خودروها با پیشرانه‌های کم‌حجم و کم‌مصرف تولید می‌شوند. X50 نیز یکی از همین خودروهاست که از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بهره می‌برد. از نظر توان خروجی، این مدل لیفان تفاوتی با برلیانس کراس ۳ ندارد و چند اسبی هم از رقیبش قدرت کمتری دارد. قدرت ۱۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتون‌متر به محور جلو منتقل می‌شوند و این مشخصات پیشرانه با توجه به وزن حدودا یک تنی، برای رفت‌وآمدهای شهری مناسب است.

بررسی فنی اجمالی لیفان X50 :

X50 نیز هم‌چون برلیانس C3 در 2 گونه اتوماتیک و منوال عرضه می‌شود که نمونه منو‌ال رانندگی اسپرت‌تری دارد و راحت‌تر می‌توان از حداکثر قدرت‌اش استفاده کرد. اما در نمونه اتوماتیک که به گیرباکس CVT مجهز شده است، دور موتور زیر 3 هزار نگه داشته می‌شود و تعویض زودهنگام دنده‌ها باعث می‌شود خودرو در مقابل تند رفتن مقاومت کند. همین جا لیفان X50 ضعف مهندسی گیرباکس خود را در مقابل برلیانس C3 نشان می‌دهد.

برخلاف اکثر خودروهای چینی، پیشرانه X50 در لحظه روشن شدن صدای کمی تولید می‌کند و در دورهای بالا نیز چندان پرسروصدا نیست. فرمان با پشتیبانی الکتریکی، کاملا نرم و بی‌احساس است. اما همین ویژگی در سرعت‌های بالا مشکلاتی ایجاد می‌کند و حس در کنترل بودن برلیانس را به راننده القا نمی‌کند. عملکرد تعلیق نیز فراتر از انتظار است و به خوبی کوبش‌های مسیر را خنثی می‌کند و هم‌چون هاچ‌بک‌های کوچک خشک و پرتکان نیست. هندلینگ و پایداری X50 قابل‌قبول است، اما نحوه عملکرد فرمان و چسبندگی کم‌ تایرهای چینی، موجب کم‌فرمانی در بعضی پیچ‌ها می‌شود. که از این نظر باید گفت میدان را به برلیانس واگذار می‌کند. چرا که هماهنگی مناسب پلت فرم و سیستم تعلیق برلیانس C3 باعث می‌شود تا توقع‌تان در هندلینگ بیشتر شده و به همین دلیل پشت فرمان X50 آن حس پایداری که باید را تجربه نکنید.

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

بررسی کامل لیفان X50

فروش فوری کیا سراتو 1600 آپشنال (اسفند 96)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X60 (اسفند 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی