پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی کوپر

سورپرایز پرشیا خودرو در روزهای پایانی سال/ مینی به ایران می‌آید

عشق مایشن ها به خوبی با ب ام و آشنایی دارند. کمپانی آلمانی که با خودروهای اسپرت و فنی اش شناخته می شود و در تمام دوره ها حضوری پررنگ در بازار ایران داشته. در چند سال اخیر، پرشیا خودرو سبدی کامل از محصولات ب ام و را در ایران عرضه کرده. اما موضوع به […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

عشق مایشن ها به خوبی با ب ام و آشنایی دارند. کمپانی آلمانی که با خودروهای اسپرت و فنی اش شناخته می شود و در تمام دوره ها حضوری پررنگ در بازار ایران داشته. در چند سال اخیر، پرشیا خودرو سبدی کامل از محصولات ب ام و را در ایران عرضه کرده. اما موضوع به همین جا ختم نمی شود…

با کمی تحقیق در روند فعالیت ب ام و، به شرکت های زیر مجموعه‌اش می رسید. خودروسازان بزرگ دنیا، مالکیت خودروسازان کوچک تر را بر عهده می‌گیرند. تیراژ تولید و سود خودروسازان کوچک نمی تواند به بقایشان کمک کند و به همین دلیل با حمایت و سرمایه گذاری خودروسازان بزرگ تر، حیات شان ادامه پیدا می کند و می توانند با فاصله زمانی کمتری مدل های جدیدتر را روانه بازار کنند و سبد متنوع تری از محصولات داشته باشند.

ب ام و اما به سراغ خودروسازان اصیل انگلیسی رفته که در دنیای ماشین ها، مثل آثار هنری می درخشند و همیشه برای علاقه مندان جذاب بوده اند. رولزرویس و مینی برندهای زیر مجموعه ب ام و هستند.

مینی

بدون شک از برند مینی بایر به عنوان یکی از محبوب ترین و از جمله ی موفق ترین خودروسازان تاریخ نام برد. تاریخ تاسیس این برند به سال 1959 باز می گردد. در حقیقت احساس نیاز به خودروهای کم مصرف و پربازده بود که موجبات خلق این برند اصیل و چابک را بوجود آورد. برندی که در طول تاریخ 59 ساله خود افتخارات فراوانی را کسب کرده و از سال 1994 توسط گروه خودروسازی BMW آلمان خریداری شده و حالا زیر پرچم آلمانی ها به حیات خود ادامه می دهد. در طول 18 سال مالکیت گروه خودروسازی خلاق ب ام و، مینی پیشرفت های فراوانی را تجربه کرده و توانسته ۹ مدل متنوع را در بازارهای جهانی عرضه کند.

مینی کوپر

پرشیا خودرو عرضه محصولات مینی را در ایران آغاز می‌کند

شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و در ایران، امسال موفق شد تا مقدمات عرضه برند MINI را در کشور فراهم کند. در همین راستا 3 مدل محبوب این برند اصیل انگلیسی-آلمانی بزودی توسط پرشیا خودرو در ایران رونمایی خواهند شد و پس از رونمایی در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب این شرکت به فروش خواهند رسید. شرکت پرشیا خودرو با تکیه بر شبکه گسترده نمایندگان در سراسر کشور و تجربه موفق در ارائه محصولات ب ام و، برای حضور مینی در ایران برنامه ای استراتژیک تدارک دیده تا علاقه مندان مینی بتوانند با خیال آسوده بابت بحث های خدمات پس از فروش و نحوه فروش، به سراغ این کوچولوهای جذاب بروند.

اهدای دستگاه دیالیز به بیماران کلیوی کرمانشاه توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو حامی مسابقات بین المللی سوارکاری

بیشترین رضایت مشتریان از ب ام و سری 5 (رنج قیمت بالای 200 میلیون تومان)

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

زندگی به سبک ب ام و / معرفی اکسسوری های ب ام و

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل برای اولین بار در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی