پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 2 کانورتیبل

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل برای اولین بار در ایران

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل توسط پرشیا خودرو آغاز شده است. این کانورتیبل جذاب با قیمت پایه 429 میلیون تومان و با شرایط اقساطی به فروش می رسد. شرکت پرشیا خودرو برای اولین بار در ایران، ب ام و سری 2 کانورتیبل را عرضه می کند. برای سری 2 کانورتیبل 2 پیشرانه در نظر […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۶

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل توسط پرشیا خودرو آغاز شده است. این کانورتیبل جذاب با قیمت پایه 429 میلیون تومان و با شرایط اقساطی به فروش می رسد.

شرکت پرشیا خودرو برای اولین بار در ایران، ب ام و سری 2 کانورتیبل را عرضه می کند. برای سری 2 کانورتیبل 2 پیشرانه در نظر گرفته شده که به ترتیب 184 و 252 اسب بخار قدرت دارند، گشتاور این پیشرانه ها نیز 290 و 350 نیوتن متر است و شتاب 0 تا 100کیلومتر 6.1 ثانیه ای، از سری 2، کانورتیبلی جذاب برای افرادی ساخته که می خواهند لذت رانندگی را با یک خودروی روباز (کروک) تجربه کنند. این خودرو با قیمت پایه 429 میلیون تومان و با زمان تحویل 30 روزکاری، هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

پرشیاخودرو شرایط خرید اقساطی 6 – 12 – 18 و 24 ماهه با زمان تحویل 30 روز کاری را نیز برای فروش این مدل در نظر گرفته است. حداقل مبلغ پیش پرداخت 160 میلیون تومانی و حداقل مبلغ اقساط ماهیانه 10 میلیون و 200 هزارتومانی، باعث شده تا علاقمندان به برند BMW بتوانند با شرایط متنوعی این خودرو را خریداری نمایند. همچنین جهت رفاه حال علاقه مندان و مشتریان کنونی برند بی ام دبلیو ، آنها می توانند خودروی بی ام دبلیو کارکرده خود را با سری 2 کانورتیبل مدل 2017 تعویض نمایند . جهت اطلاع از طرح

جایگزینی خودروهای کارکرده بی ام دبلیو با خودروهای نو سری 2 و همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های فروش ،علاقه مندان می توانند به دفتر مرکزی پرشیاخودرو و یا نمایندگی های شرکت مراجعه نمائید.

حضور پرشیا خودرو با سبد کامل محصولات جدید ب ام و در نمایشگاه خودرو مازندران

پرشیا خودرو حرف های جدیدی برای خریداران BMW دارد

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

فلفل تند و تیز ب ام و با ۴ چرخ متحرک!/بررسی ب ام و سری 3 جدید

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

ب ام و های دم بریده!/ نگاهی به هاچ بک های جدید ب ام و در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی