پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار موتورسیکلت

بازار موتورسیکلت تحت تاثیر افزایش قیمت دلار راکد است/ افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت موتورسیکلت

هر ساله در این ایام بازار تکاپوی زیادی داشت اما در روزهای اخیر شاهد افت شدید حجم مبادلات نسبت به سال های گذشته هستیم. به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت موتورسیکلت ها هم 10 تا 15 درصد افزایش داشته است. رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در گفت و گو با جوان خودرو: محمد خادم حسینی رئیس اتحادیه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

هر ساله در این ایام بازار تکاپوی زیادی داشت اما در روزهای اخیر شاهد افت شدید حجم مبادلات نسبت به سال های گذشته هستیم. به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت موتورسیکلت ها هم 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در گفت و گو با جوان خودرو:

محمد خادم حسینی رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در کفت و گو با خبرنگار جوان خودرو در خصوص بازار خرید و فروش موتور سیکلت در روزهای پایانی سال 96 اظهار داشت: هر ساله در این ایام بازار تکاپوی زیادی داشت اما در روزهای اخیر شاهد افت شدید حجم مبادلات نسبت به سالهای گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در ماه های بهمن و اسفند مدل موتورها تغییر می کند و موتورهای مدل سال آینده به بازار می آید یه همین دلیل خرید افزای می یابد اما امسال این امر صورت نگرفته و خرید چندانی از سوی مردم اتفاق نمی افتد.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت در خصوص علت رکودی بازار موتور نسبت به سالهای آینده گفت: از آنجایی که قیمت دلار نوسان داشته و برخی افزایش قیمت دلار را یک حباب می دانند و آن را کاذب می خوانند از این رو مردم در انتظار این هستند که قیمت دلار ثابت شود و قیمت واقعی موتورسیکلت ها مشخص شود و حتی تولیدکنندگان هم بدلیل قیمت دلار برای تولید در یک سرگردانی ای به سر می برند.

خادم حسینی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که بازار در اردیبهشت سال آینده ضعیت بهتریپیدا کند چرا که معمولا در آستانه فصل تابستان هم تقاضا برای خرید موتورسیکلت افزایش می یابد اما به طور کلی تقاضا در سال جاری نسبت به سال های قبل روند نزولی داشته و خیلی کمتر شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت در خصوص افزایش قیمت موتورسیکلت ها عنوان کرد: به دلیل افزایش قیمت دلار، قیمت موتور سیکلت ها هم 10 تا 15 درصد افزایش داشته است. البته این افزایش قیمت در حالی است که سال گذشته در همین ایام به دلیل افزایش تقاضا قیمت ها تا 30 درصد هم بالا رفته بود.

وی در پایان بیان کرد: ثبات بازار ارز قطعا به رونق بازار موتورسیکلت کمک خواهد کرد و نگرانی مردمدر خصوص تثیبت قیمت ها برطرف و اقدام به خرید خواهند کرد.

اُفت قابل توجه شماره گذاری موتورسیکلت در کشور

شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری تحت عنوان انژکتور! مقصر کیست؟

پتانسیل تولید موتورسیکلت با برند ایرانی (مصاحبه اختصاصی با رئیس انجمن موتورسیکلت)

بررسی موتورسیکلت هیوسانگ GTR250 / مسافری از کره!

بررسی موتورسیکلت کی تی ام دوک 250 / ظاهر ناآرام با قلبی آرام

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(7): یاماها WR450F

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(6): وسپا GTS 250

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(5): آپاچی 200

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(3): هوندا کلیک

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(2):سی اف موتو 150cc

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی