پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا کلیک

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(3): هوندا کلیک

هوندا نیازی به معرفی ندارد و انواع موتورسیکلت‌ را از سال‌های گذشته تولید کرده‌است. هونداها به نرمی عملکرد پیشرانه و مانورپذیری بالا در کنار طراحی هوشمندانه بدنه شهره هستند که در ادامه میخواهیم به معرفی یکی از این موتورسیکلت ها بپردازیم. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند : در شرایط کنونی بازار و با […]

امیر
شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶

هوندا نیازی به معرفی ندارد و انواع موتورسیکلت‌ را از سال‌های گذشته تولید کرده‌است. هونداها به نرمی عملکرد پیشرانه و مانورپذیری بالا در کنار طراحی هوشمندانه بدنه شهره هستند که در ادامه میخواهیم به معرفی یکی از این موتورسیکلت ها بپردازیم.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند :

در شرایط کنونی بازار و با وجود نیاز مبرم شهرهای بزرگ به توجه ویژه در خصوص به کارگیری مکانیزم‌هایی برای کنترل و کاهش آلودگی هوا، زمان آن رسیده تا نوآوری‌های تولیدکنندگان مشهور و محبوبی چون هوندا به دادمان برسند.

 تجربه 3000 کیلومتر رانندگی با هوندا کلیک

هوندا کلیک

هوندا کلیک

هرچند که این مدل از موتورهای هوندا، ساخته دست دوستان آسیایی ژاپنی‌ها یعنی اندونزی و تایلند است اما به ناچار باید به تکنولوژی ژاپنی دل خوش کرد و این مدل را نیز زیر پرچم دورنگ چشم‌بادامی‌های هوشمند جای داد. هوندا کلیک یکی از موتورسیکلت‌های دوست‌دار محیط زیست است که به تازگی وارد بازار شده و اگر قیمت آن تا حدودی تعدیل شود مطمئنا مورد توجه بسیاری از موتورسواران شهری قرار خواهدگرفت.

هوندا کلیک

هوندا کلیک

مشخصات فنی هوندا کلیک :

کلیک، قوای حرکتی خود را از پیشرانه‌ای ترکیبی تامین می‌کند. یک موتور بنزینی دارد که پس از سرعت 20 کیلومتربرساعت به کار می‌افتد و علاوه بر این‌که عملکرد حرکتی موتور را بهبود می‌دهد، موتور برقی آن را نیز شارژ می‌کند. پیشرانه بنزینی کلیک تک سیلندر است و تنها 11 اسب بخار قدرت دارد.

هوندا کلیک

هوندا کلیک

این موتورسیکلت هایبرید در هر صد کیلومتر کمتر از 2 لیتر مصرف بنزین دارد و همین ویژگی است که باعث شده تا در بازارهای جهانی با استقبال گسترده‌ای مواجه شود. پیشرانه بنزینی‌اش 125 سی‌سی حجم دارد و از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک بهره می‌برد. تنوع رنگ بالایی دارد و بسیار سبک‌وزن است.

قیمت هوندا کلیک در ایران :

هوندا کلیک مدل 1396 در بازار ایران با قیمت 14 میلیون تومان در زمان نگارش این مطلب به فروش می‌رسد که مسلما برای موتورسیکلتی با این قوای حرکتی گران است. کیفیت، نوآوری، پاکی و عملکرد مناسب این موتورسیکلت فدای قیمت زیاد آن شده و می‌توان گفت که با این هزینه در دست گرفتن فرمان یک اسکوتر اصلا نمی‌ارزد.

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(2):سی اف موتو 150cc

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران (1): باجاج بوکسر

از پیست تا خیابان / کمپانی موتورسیکلت سازی Indian

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

بررسی موتورسیکلت هیوسانگ GTR250 / مسافری از کره!

بررسی موتورسیکلت کی تی ام دوک 250 / ظاهر ناآرام با قلبی آرام

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی