پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 3008

پژو 3008 / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (4)

بعد از برجام هماری ایران خودرو و پژو از سر گرفته شده و تنوع محصولات روز پژو در بازار ایران افزایش یافته است. پژوهای ارزان قیمت‌تر به صورت جوینت ونچر در ایران تولید می‌شوند و مدل‌های لوکس تر به صورت CBU به ایران وارد می‌شوند. گمان می‌رفت ایکاپ در نمایشگاه خودرو امسال، پژو 3008 را […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۷

بعد از برجام هماری ایران خودرو و پژو از سر گرفته شده و تنوع محصولات روز پژو در بازار ایران افزایش یافته است. پژوهای ارزان قیمت‌تر به صورت جوینت ونچر در ایران تولید می‌شوند و مدل‌های لوکس تر به صورت CBU به ایران وارد می‌شوند. گمان می‌رفت ایکاپ در نمایشگاه خودرو امسال، پژو 3008 را به جمع محصولات‌اش بیاورد. اما این اتفاق نیافتاد. به هر حال، صحبت‌های مسئولان ایران خودرو در خصوص پژو 3008 باعث شده تا احتمال عرضه آن در بازار بسیار بالا باشد.

به گزارش جوان خودرو

پژو 3008

در مورد خودرو سال ۲۰۱۷ اروپا صحبت می‌کنیم که در سال گذشته میلادی توانست با کسب ۳۱۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرد. این کراس اوور جذاب پژو در صورت عرضه در بازار ایران، رقبایی از جمله کیا اسپرتیج و هیوندای توسان را در مقابل خود می‌بیند. 3008 با فرمول جدید پژو طراحی شده و یک گام بزرگ در مسیر موفقیت این خودروساز فرانسوی به شمار می‌رود. در سال ۲۰۰۹، پژو ۲۰۰۸ بیشتر یک خودرو MPV بود تا یک شاسی بلند.

پژو 3008

اما حدود ۸ سال بعد حال و هوای این محصول پژو تغییر کرد و حالا یکی از بهترین کراس اوورهای بازار به شمار می‌رود. زبان جدید پژو در طراحی ۳۰۰۸ به چشم می خورد. فرم چراغ‌ها و جلوپنجره بی شباهت به دیگر برادران‌اش نیست. فضای کابین نیز ترکیبی بسیار جذاب و چشمنواز دارد و از نسل دوم داشبور i.COCKPIT پژو استفاده می‌کند. به یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی مجهز شده و ابزارک‌های داخل کابین‌اش فرمی بسیار خاص و منحصر به فرد دارند.

پژو 3008

کیفیت ساخت کابین و متریال پژو ۳۰۰۸ نیز بسیار بالاست و در صورت عرضه در ایران، به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین خودروهای این سگمنت شناخته می‌شود. فضای صندوق بار پژو 3008 ، ۵۲۰ لیتر است، پس با یک کراس اوور جادار و خانوادگی طرف هستیم.

به احتمال فراوان پژو ۳۰۰۸ با پیشرانه ۱.۶ لیتری با توان ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر در ایران عرضه شود. این پیشرانه با گیرباکس ۶ سرعته جفت می‌شود و به احتمال فراوان نسخه دیفرانسیل جلو ۳۰۰۸ به ایران بیاید. پژو 3008 یکی از ایمن‌ترین شاسی بلندهای بازار است و توانسته ۵ ستاره ایمنی euroNCAP را در کارنامه خود ثبت کند.

 

چند دستگاه پژو 2008 تولید شده است؟ آمار تولید اولین خودرو پسابرجامی منتشر شد

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ گروه PSA برنده جایزه موتور پاک سال 2017

کیفیت پژو 2008 چگونه ارزیابی شد؟

دوئل فرانسوی ها در خاک ایران / مقایسه پژو 301 و رنو سیمبل

دعوای خانوادگی/ مقایسه رنو کپچر و پژو 2008

فراخوان گسترده برای خودرو پژو 3008 محصول آینده ایکاپ

تست و بررسی پژو 508 محصول جدید ایکاپ در جاده چالوس/شیر فرانسه در سیاه بیشه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 41/ ((فیلم )) قیمت پژو 508 از زبان پیر فوره، مدیر بازاریابی ایکاپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی