پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتحاد امدادی در کرمان موتور/ امداد گران کرمان موتور از 27 اسفند ماه آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند

در نشست خبری امداد نوروزی کرمان موتور که امروز در محل این شرکت برگزار شد، محمودی معاونت خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی کرمان موتور آغاز  طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در سراسر کشور را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو در نشست خبری امداد […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

در نشست خبری امداد نوروزی کرمان موتور که امروز در محل این شرکت برگزار شد، محمودی معاونت خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی کرمان موتور آغاز  طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

در نشست خبری امداد نوروزی کرمان موتور که امروز در محل این شرکت برگزار شد، محمودی معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی کرمان موتور ضمن اعلام آغاز  طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در سراسر کشور افزود: انشالله همکاران ما در بیش از 110 پایگاه به صورت 24 ساعته  در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور حضور خواهند داشت و به همه خودروهای گروه خودروسازی کرمان امدادرسانی می کنند. وی با اشاره به این موضوع اعلام کرد: مركز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طريق شماره تلفن  42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان ، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزيز خواهند بود. وی افزود: هموطنان و مشتریان گروه کرمان موتور باید توجه داشته باشند در صورتی که با نقص فنی رو به رو شدند حتما تنها با شماره اعلام شده امداد کرمان موتور تماس بگیرند و از تماس با گروه های امدادی غیر مجاز خودداری کنند.

امدادگران کرمان موتور (3)

محمودی با اشاره به همکاری های امداد کرمان موتور با دیگر نهادها در جهت کاهش زمان امدادرسانی به مشتریان گفت: با توجه به بار ترافیکی بالا به خصوص در روزهای ابتدایی و انتهایی تعطیلات تصمیم گرفتیم در یک همکاری مشترک با شرکت رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی زمان اعزام به محل امدادگران را کاهش بدهیم. از این رو واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد 2300 پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است. البته با توجه به سیستم های ارزشیابی که داردیم، کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان محترم توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌شود.

همچین اشاره شد در صورتی که خودروی مشتریان بیش از ساعات متداول درگیر ارائه خدمات شود، جهت رفاه حال مسافران، اقامت در هتل برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

امدادگران کرمان موتور (4)

معاون خدمت امدادی کرمان موتور با اشاره به این که کرمان موتور هیچ کارت طلایی خدماتی به مشتریان ارائه نمی کند در خصوص خرید و فروش این کارتها و تخلفات انجام رفته گفت:  گزارشاتی در سال جاری داشتیم مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد می کنند. در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رسانم از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد ننموده است ، از مشتریان محترم تقاضا می‌شود در صورت مواجه شدن با چنین مواردی سریعا به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت  به آدرس http://www.kermanmotor.ir و http://www.kermanmotor.com یا تماس با شماره 42724-021 اطلاع رسانی کنند.

امدادگران کرمان موتور (1)

در ادامه علیرضا برنجی مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان به رسانه ها گفت: زمان در امداد رسانی از مهمترین شاخصه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ما سعی داریم در در نوروز 97 این زمان را به کم تر از 40 دقیقه برسانیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی