پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

اهدای هزینه 20 هزار پرس غذا به زلزله زدگان کرمانشاه توسط سایپا

هزینه 20 هزار پرس غذا در ایام نوروز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خصوصاً روستای کوییک در بین هموطنان زلزله زده توزیع خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : شرکت سایپا که شب گذشته با ثبت رکورد تولید 666/666 دستگاه خودرو ، دو روز زودتر به برنامه تولید […]

امیر
سه شنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

هزینه 20 هزار پرس غذا در ایام نوروز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خصوصاً روستای کوییک در بین هموطنان زلزله زده توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

شرکت سایپا که شب گذشته با ثبت رکورد تولید 666/666 دستگاه خودرو ، دو روز زودتر به برنامه تولید خود دست یافت ، با صرفه جویی در هزینه های غذا تصمیم گرفت هزینه غذای این دو روز که بالغ بر 20 هزار پرس غذا می باشد را به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص دهد .

بر این اساس مقرر شد این کمک در ایام نوروز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خصوصاً روستای کوییک در بین هموطنان زلزله زده توزیع شود .

سایپا پیش از این هم علاوه بر اهدای کمک های کارکنان خود، برنامه ریزی های لازم جهت ساخت یک باب مدرسه در روستای کوییک استان کرمانشاه را انجام داد که هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارد و با اقدامات صورت گرفته به زودی تکمیل خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا به هدف تولید خود رسید

پیش بینی خودروهای جدید در سبد محصولات سایپا برای سال 97

ارائه خدمات به خودروهای غیرسایپایی در دستور کار امداد خودرو سایپا

سهم بالا در تولید خودروهای تجاری توسط سایپا در سال آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی