پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تفاوت رینگ فولادی و آلمینیومی

تفاوت رینگ آلومینیومی و رینگ فولادی

رینگ آلومینیومی و رینگ فولادی امروزه با توجه به آپشن و یا قیمت خودرو از آن استفاده می شود که برای جلوه بیشتر خودرو از رینگ آلومینیومی استفاده می شود که در ادامه میخواهیم به تفاوت این دو نوع رینگ بپردازیم. رینگ آلومنیومی:  در حال حاضر از رینگ های آلیاژ آلومینیومی برای اکثر ماشین ها […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

رینگ آلومینیومی و رینگ فولادی امروزه با توجه به آپشن و یا قیمت خودرو از آن استفاده می شود که برای جلوه بیشتر خودرو از رینگ آلومینیومی استفاده می شود که در ادامه میخواهیم به تفاوت این دو نوع رینگ بپردازیم.

رینگ آلومنیومی:

 در حال حاضر از رینگ های آلیاژ آلومینیومی برای اکثر ماشین ها استفاده میشود چراکه این رینگ هر دو ویژگی یعنی ظاهر زیبا و کارایی بالا را به همراه دارد. برخلاف رینگ استیل، رینگ آلومنیومی طرفداران بیشتری دارد.

آلومینیوم فلزی بسیار سبک است. در نتیجه عملکرد بهتر و شتاب بیشتری برای چرخ ایجاد میکند و در کل سواری لذت بخش و راحتی را برای راننده فراهم میکند.

آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر بوده و در مقابل ضربات جاده آسیب ناپذیر میباشد. از دیگر قابلیت های این نوع رینگ که بسیار قابل توجه مصرف کنندگان است قابلیت رنگ شدن آن میباشد.

 

مزایای رینگ آلمینیومی

مزایای رینگ آلمینیومی

رینگ فولادی استیل:

به طور کلی میتوان گفت که استفاده از رینگ استیل برای ماشین هایی که به طور روزمره و مدام استفاده نمیشوند مناسب تر است.همچنین برای رانندگانی که ظاهر ماشینشان چندان اهمیتی برایشان ندارد نیز مناسب میباشد.


اگر تعمیرگاه مطمئن و حرفه ای می خوای ، اینجا کلیک کن و با اتوشناس آشنا شو!


رینگ های استیل یا فولادی به میزان قابل توجهی قوی تر و سنگین تر میباشد. تنوع این نوع رینگ کم است.اندازه ی رینگ های استیل 16 و یا کمتر از آن میباشد.از مزایای اصلی آن استحکام بیشترو از معایبش اصلی آن سنگین بودن وفرسوده شدن لایه کروم و زنگ زدن است.

بلبرینگ چرخ خودرو و خرابی آن

رینگ اسپرت چه تاثیری بر روی عملکرد خودرو دارد ؟

تفاوت بنزین سوپر با معمولی دقیقا چیست ؟

تفاوت ترمز دیسکی و کاسه ای خودرو

تفاوت فرمان هیدرولیک و فرمان برقی خودرو

تفاوت سیستم های 4WD و AWD و 4*4 در خودرو

چرا لاستیک زاپاس بعضی خودروها نازک و متفاوت هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی